This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tenuta di Petrolo tycker jag är väldigt trevlig. Ganska "slank". Har inte testat alla du listat där med Le Macchiole tycker jag är riktigt bra. Antinori och San Guido var för längesedan för att ge feedback.Tänkte köpa hem lite olika Bolgheri Rossos för att hitta ett nytt husvin, är det ngn jag missat eller ngn jag kan vaska?
Visa bifogad bild 25721
Tänkte köpa hem lite olika Bolgheri Rossos för att hitta ett nytt husvin, är det ngn jag missat eller ngn jag kan vaska?
Tenuta di Petrolo tycker jag är väldigt trevlig. Ganska "slank". Har inte testat alla du listat där med Le Macchiole tycker jag är riktigt bra. Antinori och San Guido var för längesedan för att ge feedback.
Jag tycker att A Quo från Montepeloso är bra, den ligger i samma prisklass som vinerna i din lista.Tänkte köpa hem lite olika Bolgheri Rossos för att hitta ett nytt husvin, är det ngn jag missat eller ngn jag kan vaska?
Visa bifogad bild 25721
En av de producenter som får mig att åka till Mosel så ofta jag kan, kul att bolaget har så bra utbud.
Kul! Jag är inne på mitt 1:a av två år med totalt fokus på att testa så mycket som möjligt och inte köpa på mig av något (nåja). Fritz stod högt upp på listan och passar perfekt till våren och försommaren som är på väg! Kommer säkert banna mig själv för att jag köper 1 av allt men det tillhör dealen med mig själv. Kommer fler årgångar.En av de producenter som får mig att åka till Mosel så ofta jag kan, kul att bolaget har så bra utbud.
Glädjer mig åt din insiktsfullhet på lite avstånd.Kul! Jag är inne på mitt 1:a av två år med totalt fokus på att testa så mycket som möjligt och inte köpa på mig av något (nåja). Fritz stod högt upp på listan och passar perfekt till våren och försommaren som är på väg! Kommer säkert banna mig själv för att jag köper 1 av allt men det tillhör dealen med mig själv. Kommer fler årgångar.
Jag utttyckte mig lite luddigt, men har koll på att Montevertine är från Chianti har dock ej testat Pian innan innan utan bara druckit dess 2 storasyskon.Pian del Ciampolo från Montevertine är ingen Bolgheri Rosso, men det kanske du inte menade att den var heller.
Tyvärr kan jag inte säga att denna Clisson levererar. Vi ploppade två flaskor med gäster och båda var åt hållet Foot of Africa. Drack den sista skvätten online med @vintomas och ondgjorde mig över besvikelsen.Tack för tipset! Det skall undersökas!
Under tiden får vi hoppas Clisson levererar.
Hjälte!!!SV: De senaste vininköpen, diskussioner och tips
I Tyskland dör jag för tillfället befinner mig och just har packat ner 50 stycken i 2 väskor...
Var finns källan på nätet till denna typ av information?A71 betyder deggad första kvartalet 2017, vilket antagligen innebär bas ’11.
Gjorde en liten miss med citeringen @StefanAkikoA71 betyder deggad första kvartalet 2017, vilket antagligen innebär bas ’11.