This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Cap Nord 2019 var läskigt bra. Köpte tyvärr bara två flaskor, och kunde inte hitta fler när jag väl hade provat. Den vanliga är också,riktigt bra för sin prislapp. Har dock varken provat 2019 eller 2020. Ser fram emot noter.Visa bifogad bild 25566
Ett paket med relativt billiga flaskor från Comptoir des Millésimes anlände idag.
-Domaine Tempier i ny årgång (2019) vill en gärna ha några flaskor av.
-Saint Prefert i årgång 2016 borde bli bra. Druckit både -15 och -17 med belåtenhet.
-Domaine Combiers Crozes-Hermitage vet jag att både @chambertin och @Vingubben har pratat gott om. Vet dock inte om någon provat Cap Nord.
Riktiga, smaskiga viner med inte alltför stora prislappar är alltid välkommet.
Skoj låda!Visa bifogad bild 25566
Ett paket med relativt billiga flaskor från Comptoir des Millésimes anlände idag.
-Domaine Tempier i ny årgång (2019) vill en gärna ha några flaskor av.
-Saint Prefert i årgång 2016 borde bli bra. Druckit både -15 och -17 med belåtenhet.
-Domaine Combiers Crozes-Hermitage vet jag att både @chambertin och @Vingubben har pratat gott om. Vet dock inte om någon provat Cap Nord.
Riktiga, smaskiga viner med inte alltför stora prislappar är alltid välkommet.
Visa bifogad bild 25577
Jag förväntar mig en upplevelse i klass med första gången jag hörde bob hund…
Inte riktigt bob hund klass, men visst, ungarna är fantastiska.Jag är nöjd så länge det är i nivå med att bli förälder för första gången.
Sista beställningen?Visa bifogad bild 25577
I stället för vin: Förvirring?Visa bifogad bild 25577
Han var garanterat redan fullI stället för vin: Förvirring?
Fick detta som svar om någon mer undrar;Någon som vet om Piccolominis 2016 riserva är på gång till Sverige snart?
Har dykt upp på både Xtrawine och Superiore
Så det finns alltså verkliga, okunniga människor bakom lanseringarna som tar dåliga beslut om vad som ska vara TS och webb…. Trodde ju att de körde Ole-dole-doffSystembolagets inköpare för Italien huruvida han lansera den i tillfälligt sortiment eller inte
Hämtade ut mina 2 och på söndag blir det att se om hypen här på FW är rättvis.Visa bifogad bild 25577