Barolonissen
Medlem
Budade hem en 2017 Macán för lite mindre än SB-pris och tröstade mig med att spontanklicka hem en romflaska i form av King Kong (+ någon random rom ytterligare..). Nu är man nöjd!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bra pris på Vietti, får man fråga från var ?Dagens 3 fynd
Vietti Castiglione 2018 350 kr/ fl
La cõte aux enfants (Bollinger) 2016
850 kr / fl
Piper Heidsieck 2014 395 kr / fl
Alla priser ink frakt
Där hade du nog tur, en vän till mig tog hem 12 buteljer men fick inga fin-lådor.Otroligt - vinerna kom i en fin trälåda istället för, som vanligt, i en simpel pappkartong
Visa bifogad bild 26533
Jag har jobbat mig igenom en låda -11 av Laroque. Har levererar bra genom åren. Senaste flaskan för någon månad sedan var riktigt njutbar. Har en flaska kvar, ingen brådska med den men inte heller känner jag att den ska vänta för länge. Riktigt bra fönster nu.Visa bifogad bild 26568
Visa bifogad bild 26569
Äntligen leverans av Bdx 2019 som beställdes En Primeur av Winefinder för två år sedan.
Château Mangot samt Château Laroque.
Båda från St Emilion.
Har själv inte så mycket erfarenhet av Bdx så ska bli kul att prova över tid.
Underbar njutning på alla vis! Och visst är det fan-frucking-tastic att det finns ändå bättre viner från BdxJag har jobbat mig igenom en låda -11 av Laroque. Har levererar bra genom åren. Senaste flaskan för någon månad sedan var riktigt njutbar. Har en flaska kvar, ingen brådska med den men inte heller känner jag att den ska vänta för länge. Riktigt bra fönster nu.
Kanske ska köpa en låda nu under lanseringen. Tycker det slottet levererar bra för pengen.
Tack för inspo!!