Mexikanaren
Medlem
Vart hittade du dessa och till vilket pris?Blev några Dom Perignon 2008 för att fylla på i källaren
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vart hittade du dessa och till vilket pris?Blev några Dom Perignon 2008 för att fylla på i källaren
Köpte från Belgien. 260€ per flaska. Men var de sistaVart hittade du dessa och till vilket pris?
Det där är skickligt bra viner, vad fick du betala för det? Vem har det i Sverige?Visa bifogad bild 28338
2018 Simon Bize Savigny-lès-Beaune
Vill en dricka mer bourgogne då får en köpa mer bourgogne!
Simon Bize ska tydligen var en duktig vinmakare, dock ingen som jag druckit tidigare. Blir spännande.
Den fanns nyss på tillfälliga sortimentet som släpptes den 27/1, för 349:-Det där är skickligt bra viner, vad fick du betala för det? Vem har det i Sverige?
Vaffan?!!? De där är ju bra på riktigt!Köpt lite mer Chianti. Fontodi har aldrig gjort mig besviken förut, så hoppas verkligen att deras "nya" gran selezione Terrazze san Leolino levererar!Visa bifogad bild 28388
Var köpte du dessa guldklimpar?Köpt lite mer Chianti. Fontodi har aldrig gjort mig besviken förut, så hoppas verkligen att deras "nya" gran selezione Terrazze san Leolino levererar!
Jag ropade hem dem på Catawiki.Var köpte du dessa guldklimpar?
Fick mitt sexpack i förra veckan. I senaste numret av Livets goda så testade de Brunello 2018, och Altesinon fick höga poäng, tror de fick runt 95pinnar.Ett sexpack Altesino Brunello di Montalcino 2018 kom hem idag. Trots att jag hört delade meningar om året 2018 i Toskana så gick det inte att snacka bort ett pris på 285 kr/flaskan. Primeur från Philipsson.