This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Wittmann Morstein GG 2015 och Telmo Rodriguez As Caborcas 2013 fick utgöra dagens skörd. Jag hoppas kunna komplettera med någon Penfolds också, men jag har tänkt prova dem i eftermiddag först.
Låter intressant. Billig och god bdx är svårt att motstå. Får köpa och testa helt enkelt.Provade bolagets nyhet från 1:a september, chateau quinsac, vet inte vad herrskapet här tycker om denna 2010 men jag måste säga att den gjorde sig riktigt bra med en trevlig bit kött till sig.
Att sedan ta ett extra glas av denna efter gjorde mig inte heller besviken.
Ett väldigt trevligt vin som jag även ser har en bra potential att kunna ligga något år för att få lite mera jordnära toner istället för den fruktighet den besitter nu.
Hmmm, blir sugen. Jag ska ju inte köpa mer i år, men... var köpte du?Två lådor Roederer Rosé 2008, en med magnum och en med flaskor. Dessutom några flaskor Charles Heidsieck Blanc des Millénaires 1995 och några flaskor Château Cos d'Estournel 1988. Projekt återuppbyggnad har inletts.
Hmmm, blir sugen. Jag ska ju inte köpa mer i år, men... var köpte du?
Cantine Lunae Bosoni, Ottaviano Lambruschi och La Ginestraia är tre producenter i Ligurien som brukar få tre bicchieri iallafall. Överlag ganska höga betyg på CT också.En bekant åker till Olivietta i nordvästra Italien. Finns det några roliga viner att hålla utkik efter där?