Keen
slan
Inte ett knysst, varken på mail eller sms. på bokningar står det fortfarande behandlas?
Samma här. Inte ett knyst och inga förändringar på Mina Sidor heller.
Vilken butik, reg-tid och behandlingstid har ni?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inte ett knysst, varken på mail eller sms. på bokningar står det fortfarande behandlas?
Samma här. Inte ett knyst och inga förändringar på Mina Sidor heller.
En välvillig tolkning ang PK-huset är ju att det antagligen är många beställningar dit och det kanske tar tid lång tid p g a detta.
En mer rimlig tolkning är ju att vi kan glömma dessa flaskor. Vid förra "hemliga" Raveneausläppet tog det sjukt lång tid innan min order makulerades.
Bromma Blocks. Hyfsat stor butik och närmast bostaden.Ni som fått och hämtat ut. Vilka butiker körde ni till? Och när la ni ordrarna?
Försöker hålla hoppet uppe här!
Vafasen, jag fick ju min flarra till Kalmar på nolltid så det kan ju inte ha betydelse var butiken ligger?Dyrköpt läxa. Får välja Fältöversten, Söderhallarna eller nån annan butik som regelbundet ser bättre viner. Samt ringa dagen innan och förvarna. Suck.
Vafasen, jag fick ju min flarra till Kalmar på nolltid så det kan ju inte ha betydelse var butiken ligger?
Min flaska har ju åkt typ genom tassemarkerna på ryggen av en bäver och butiken har väl knappt telefon samt att jag beställde från en skranglig satellituppkoppling... Reggad 10.01
Bekräftad beställning från beställningssortimentet skickas till leverantören när din valda butik har sin ordinarie beställningsdag. Det varierar från butik till butik vilken dag och hur ofta som de skickar beställningar till olika leverantörer. Det kan innebära att en butik beställer fyra gånger per vecka från en leverantör och en annan butik beställer en gång per vecka från samma leverantör.
Om du lägger din beställning dagen efter butikens ordinarie beställningsdag kan det dröja upp till sex dagar innan din beställning går iväg till leverantören. När det gäller beställning av varor som vi har i små partier skickar vi varorna från vår egen depå i Örebro.
Min poäng var att jag tror inte precis min lilla butik precis drunknar i beställningar och torde knappast vara den snabbaste att skicka dem...Det har ingen betydelse var butiken ligger, det som spelar roll är när din butik vidarebefordrar din beställning.
Min poäng var att jag tror inte precis min lilla butik precis drunknar i beställningar och torde knappast vara den snabbaste att skicka dem...
Reg 10.02Vilken butik, reg-tid och behandlingstid har ni?
Systembolaget skrev:Jag har kollat med butikschefen. Hon förklarade att eftersom de fanns kö valde man att kvotera 1 flaska per person i kön. Det här beslutet kan tas när det är uppenbart att en eftertraktad vara finns i en begränsad mängd och det finns flera personer som köar innan öppning.
Eftersom det fanns endast 22 personer i kön fick de som var längst fram och ville ha fler flaskor ställa sig i kön igen och köpa 1 flaska till. Det här låter helt rimligt eftersom alla som köade hade redan fått varsin flaska.