Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
WTF .... Och de tar 295 kr... Troligen för att köpa Salta Pinnar till fredags DRC'n....
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
WTF .... Och de tar 295 kr... Troligen för att köpa Salta Pinnar till fredags DRC'n....
Är ju på gränsen till slavlön till VDn. Borde ju iaf ligga på över 100k/månad! Funderar också på att stödja pga det.
Ja för den lönen blir det inte ngn DRC i källaren...Är ju på gränsen till slavlön till VDn. Borde ju iaf ligga på över 100k/månad! Funderar också på att stödja pga det.
Det där ser ut som julklappar.Aldrig haft någon vidare tur i Raveneaulotteriet men denna gång!!
Och även en Pol Roger SWC 2008 Magnum, blir inga julklappar
Visa bifogad bild 21554
Okej, vet inte anledningen till flaskorna faktiskt mer än att man kunde maila vad man ville ha och sedan få en tilldelning pga begränsad volym.
06 750ml,08 1500ml och 09 1500ml var det som erbjöds.
Än så länge har det mest varit hemliga släpp i form av Solaia, Domaine Leflaive, Silex, Pol Roger och några fler, första året skall det vara gratis och fr o m det andra året har jag för mig att en årsavgift á 295kr betalas.
Jag tycker by farr Farsside är riktigt bra om du gillar pinot noir 499krVilket rödvin för max 1000kr skulle ni säga är bäst att dricka just nu?
Ska helst finnas på hyllan men BS kan gå.
En favorit är paleo rosso från la Macchiole.
Dom Perignon 2000 är riktigt tillgänglig och så mycket Dompa! Mycket av allt i kraftig stil.Blivit mycket köp senaste veckorna och fick första leveransen idag.
66 Beychevelle magnum
00 dompa
Initial deg 2013
Har inte druckit initial med 7 år på korken så den överlever nog inte så länge
Visa bifogad bild 21569
Har tänkt att prova en 2008 mot en lite äldre, som jag väl får försöka klicka hem på nästa Bukowskis-auktion (eller finns det andra bra ställen att hitta gamla flaskor?).Dom Perignon 2000 är riktigt tillgänglig och så mycket Dompa! Mycket av allt i kraftig stil.
2002Har tänkt att prova en 2008 mot en lite äldre, som jag väl får försöka klicka hem på nästa Bukowskis-auktion (eller finns det andra bra ställen att hitta gamla flaskor?).
För att det ska bli en tydlig och kul jämförelse, vad har ni för förslag på årgångar att sikta på?
Stor kupa till Selosse rekommenderas.Blivit mycket köp senaste veckorna och fick första leveransen idag.
66 Beychevelle magnum
00 dompa
Initial deg 2013
Har inte druckit initial med 7 år på korken så den överlever nog inte så länge
Visa bifogad bild 21569
Har tänkt att prova en 2008 mot en lite äldre, som jag väl får försöka klicka hem på nästa Bukowskis-auktion (eller finns det andra bra ställen att hitta gamla flaskor?).
För att det ska bli en tydlig och kul jämförelse, vad har ni för förslag på årgångar att sikta på?
Ja jag tycker de 2000 jag har prövat på senaste tiden har varit i fin fas, 2000 Krug var exempelvis väldigt tillgänglig.Dom Perignon 2000 är riktigt tillgänglig och så mycket Dompa! Mycket av allt i kraftig stil.
Självfallet!Stor kupa till Selosse rekommenderas.