This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Grattis till inköpet, men tror att du blandar ihop mig med någon annan!Fick precis bekräftelse på leverans av 2 flaskor Roederer 2008 som plötsligt släpptes i en ny batch förra veckan. Tack till @Grapeskull som uppmärksammade och lät oss på FW veta att nya flaskor kommit in.
Och inte en enda utav dessa producenter går det att fåtag på i systemet , hejja svenska monopolet !en utflykt till Köpenhamn idag och följande inköp:
Agrapart Avizoise 2008
Agrapart Minéral 2008
Agrapart Vénus 2008
Cédric Bouchard Côte de Val Vilaine 2012
Chartogne-Taillet Fiacre 2008
Chartogne-Taillet Heurtebise 2008
Misstänker att priset satts ner några gånger eftersom SB fortfarande har kvar så många flaskor drygt fem år efter lansering.Såg att det fanns Haut Brion 06 i BS så passade på att beställa hem en pava. Verkar få hygglig kritik så förstår inte varför den är jämförelsevis modest prissatt. Någon som smakat?
Någon verkar ha bekantat sig med Mr. LamlaJul och födelsepresent till mig själv.
Gatinois Millesime 2002 - x1
H. Billiot Millesime 2002 - x2
Drappier carte d'or 1992 - x3
R & L Legras Cuvée Présidence VV 2002 - x2
Duval-Leroy Femme de Champagne 1996 - x1
September 13, 2013 - Portlike nose and first a quite simple taste with first acidic and then sweet red currant, but after that, when the aftertaste kicks in, that's when this wine shows what it got. Bretty barnyard, leather, ink, tobacco, "snus" and more, just amazingly good. For several minutes it tastes like you have been drinking a smoky whisky like Laphroaig. If the mid palate improves it will step up a few points. 91p
Ser fram emot den 13 januari!Tyckte att jag fick lite för lite julklappar så det fick bli en komplettering...
Köpte en Ridge idag också, dock så blev det cabbenTyckte att jag fick lite för lite julklappar så det fick bli en komplettering...