This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Är det köpvärt? (Förutom den reflexmässiga kommentaren att alla 2008 är köpvärda.)Några lådor Legras & Haas 2008, både på flaska och magnum.
Är det köpvärt? (Förutom den reflexmässiga kommentaren att alla 2008 är köpvärda.)
Är det köpvärt? (Förutom den reflexmässiga kommentaren att alla 2008 är köpvärda.)
Ångrar att jag inte plockade på mig ett par, får bli att göra om, göra rätt på måndag.Från fredagens släpp, världens bästa Riesling.
Visa bifogad bild 6938
Ja "världens bästa Riesling" skulle vi köra en provning på !Från fredagens släpp, världens bästa Riesling.
Visa bifogad bild 6938
Kanonbra idé! Domaine Weinbach, Zind-Humpbrecht, George Breuer, Leitz, ... Det finns några att ta av.Ja "världens bästa Riesling" skulle vi köra en provning på !
Har aldrig ställt världens Riesling-storheter mot varandra i en större envig.
Ja det saknas ju inte intressanta kandidater.Kanonbra idé! Domaine Weinbach, Zind-Humpbrecht, George Breuer, Leitz, ... Det finns några att ta av.
Ja, Legras 2008 är verkligen ett bra köp som är löjligt gott nu men som jag tror kommer ha potential i många år framöver. Att det därtill är väldigt rimligt prisat gör ju inte saken sämre.Är det köpvärt? (Förutom den reflexmässiga kommentaren att alla 2008 är köpvärda.)
Bättre än tysk?Från fredagens släpp, världens bästa Riesling.
Visa bifogad bild 6938
Inte köpta på bolaget vaJag som är född 1971 och gillar Barolo och Barbaresco, kunde inte motså Visa bifogad bild 6973
Inte bolagetInte köpta på bolaget va
Pierre Péters Cuvée Spéciale Les Chetillons 2007 och 2009 beställda. Två av varje.