Daniel A
Administratör
Ska nog beställa hem en cognac eller armagnac också. Jag har svårt att bedöma pris där bara.
Vad tänker du dig för prisklass? Finns lite blandade tips i en konjakstråd här någonstans.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ska nog beställa hem en cognac eller armagnac också. Jag har svårt att bedöma pris där bara.
Testade den just: syltig doft, med massor av blåbär och en hel del rökt korv. Blåbär i smaken också, tillsammans med grön paprika och blodpudding. Rätt sval och stram och inte alls så svulstig som doften antyder. I avslutet finns det dock en del bränd plast som inte är helt angenämt. Totalt sett är det dock mycket bättre än förväntat och bättre än de 59 kr det kostade. 13,5 % alkohol är ingen nackdel i det här fallet.Du menar förutom Red by Parnevik nu för 59 kr?
Kändes som ett i denna kvälls heta debattklimat mycket sakligt inlägg - och såklart helt rätt att ha en förbehållslös inställning. I stand corrected. Vet att det är litet ofint men kan ändå inte avstå från att fråga: gick hela flaskan åt?Testade den just: syltig doft, med massor av blåbär och en hel del rökt korv. Blåbär i smaken också, tillsammans med grön paprika och blodpudding. Rätt sval och stram och inte alls så svulstig som doften antyder. I avslutet finns det dock en del bränd plast som inte är helt angenämt. Totalt sett är det dock mycket bättre än förväntat och bättre än de 59 kr det kostade. 13,5 % alkohol är ingen nackdel i det här fallet.
Vi var fyra, så det blev bara ett litet glas vargick hela flaskan åt?
Ändå lite kul att Caleran är sänkt med 16 kronor. Kan det bero på recensioner på FW?Kändes som ett i denna kvälls heta debattklimat mycket sakligt inlägg - och såklart helt rätt att ha en förbehållslös inställning. I stand corrected. Vet att det är litet ofint men kan ändå inte avstå från att fråga: gick hela flaskan åt?
Har två flaskor Mt Harlan Selleck 2013 liggandes, ska kanske lämna tillbaka då?Ändå lite kul att Caleran är sänkt med 16 kronor. Kan det bero på recensioner på FW?
Låter som ett vin i min smak, beställt.Esprit de Tablas 2015 släpptes idag på bolaget för 199 kr. Tidigare pris till restaurang var 485 kr + moms. GSM med 40% M. Genomgående bra betyg i intervallet 92-95p.
Tack för tipset. Slog till på ett gäng.Esprit de Tablas 2015 släpptes idag på bolaget för 199 kr. Tidigare pris till restaurang var 485 kr + moms. GSM med 40% M. Genomgående bra betyg i intervallet 92-95p.
Esprit de Tablas 2015 släpptes idag på bolaget för 199 kr. Tidigare pris till restaurang var 485 kr + moms. GSM med 40% M. Genomgående bra betyg i intervallet 92-95p.
Tackar! Beställde två stycken!Esprit de Tablas 2015 släpptes idag på bolaget för 199 kr. Tidigare pris till restaurang var 485 kr + moms. GSM med 40% M. Genomgående bra betyg i intervallet 92-95p.
Tack för tips. Blev några styckenEsprit de Tablas 2015 släpptes idag på bolaget för 199 kr. Tidigare pris till restaurang var 485 kr + moms. GSM med 40% M. Genomgående bra betyg i intervallet 92-95p.
Finewines-effekten.Order makulerad....
Samma här. Är något för bra för att vara sant så är det väl oftast detOrder makulerad....
Jupp, samma här.Jag fick hem mina Tablas Creek nu......det röda var -16, inte -15 som står angivet på SB.