LarsW
Medlem
Champagnedag på Premier Grand Crus i morgon.
Brukar också vara fri frakt till Sverige på beställningar >300€.
Brukar också vara fri frakt till Sverige på beställningar >300€.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tackar! Beställt!Noteras en prissänkning på dryga 50-lappen av 2021 Prum Wehlener Sonnenuhr Spätlese.
Nu lägre pris både än på Kabinett -21, och 150 spänn lägre än 2022 Spätlese som släpptes i september.
Deal-ish?
Visa bifogad bild 33110
Tack för tipsetNoteras en prissänkning på dryga 50-lappen av 2021 Prum Wehlener Sonnenuhr Spätlese.
Nu lägre pris både än på Kabinett -21, och 150 spänn lägre än 2022 Spätlese som släpptes i september.
Deal-ish?
Visa bifogad bild 33110
Noteras en prissänkning på dryga 50-lappen av 2021 Prum Wehlener Sonnenuhr Spätlese.
Deal-ish?
Visa bifogad bild 33110
Tack för tipset!Även om det kanske inte är en överraskning med tanke på att de brukar köra Black Week men Coravin kör bra rabatter på ett gäng paket nu med största rabatten (50%) på stora Timeless Six-paketet som landar på 3150 ink tre nålar, sex patroner, väska, ställ etc.
Timeless Six Wine Exploration Bundle
Redefine how you enjoy wine at home with the limited edition Timeless Six Exploration Bundle. Coravin technology allows you to enjoy wine on your own terms - pour a glass today and preserve the rest of the wine bottle for weeks, months, or even years. Featuring a Timeless Six wine-by-the-glass...www.coravin.se
Jag kollade på dem under black week(s) ifjol och då sålde kampanjprylarna ut ganska fort och jag missade tåget så vänta inte för länge.Tack för tipset!
ping @Håkan som nog vet bättre men jag har inte varit helt övertygad av Melville. Dock flera år sedan jag drack ngt från denna producentMelville Estate Syrah, 2019
www.systembolaget.se
Ett annat vin som prissänkts (-100) och jag blev mycket nyfiken på är Melville Estate Syrah ifrån Sta. Rita Hills, någon som testat? Är lite syrahfixerad just nu där jag vill köpa och jämföra massor olika ursprung, har ingenting från USA än och det här verkar i linje med den stilen jag gillar (svalare område, hela klasar, minimal ek)
Det verkar mer vara en justering av ett alldeles för högt pris än en äkta prissänkning. Melville är framförallt en Pinot-producent.Melville Estate Syrah, 2019
www.systembolaget.se
Ett annat vin som prissänkts (-100) och jag blev mycket nyfiken på är Melville Estate Syrah ifrån Sta. Rita Hills, någon som testat? Är lite syrahfixerad just nu där jag vill köpa och jämföra massor olika ursprung, har ingenting från USA än och det här verkar i linje med den stilen jag gillar (svalare område, hela klasar, minimal ek)
Visst, men samma kan väl sägas om det mesta som prissänks för att det samlar damm på hyllanDet verkar mer vara en justering av ett alldeles för högt pris än en äkta prissänkning. Melville är framförallt en Pinot-producent.