Anders Landström
Medlem
Jag är inte jätteledsen då det är mina flaskor , men 17 är väll lite få bud, nu går vi för 30.
Uppenbart en marknad som undertecknad inte har någon som helst koll på .
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag är inte jätteledsen då det är mina flaskor , men 17 är väll lite få bud, nu går vi för 30.
Den där är riktigt sjuk!
Man undrar ju.... 4000 med avgifter.. Vad får man inte för det liksom..Den där är riktigt sjuk!
Sjukt ju. Felklick eller nä fuffens garanterat.
4000 plus avgifter... Klart som fan att det är fuffens. Enbart 2 st också som budar nu..Sjukt ju. Felklick eller nä fuffens garanterat.
Det ser onekligen konstigt ut. Fast å andra sidan tycker Bukowskis att man ska köpa dessa för 700 kr flaskan med tillkommande avgifter när man lika gärna kan plocka upp dem i för närvarande 77 butiker och betala 609 kr.4000 plus avgifter... Klart som fan att det är fuffens. Enbart 2 st också som budar nu..
Samma pris som en Selosse vilket är sinnessjukt. Folk som budar på denna auktion är inte helt dumma i huvudet. De kan googla och se vad denna flaska skall kosta.
Inte helt säker på de där nu..Folk som budar på denna auktion är inte helt dumma i huvudet
Haha!Inte helt säker på de där nu..
Jo verkligen och att de ens tar emot den lotenDet ser onekligen konstigt ut. Fast å andra sidan tycker Bukowskis att man ska köpa dessa för 700 kr flaskan med tillkommande avgifter när man lika gärna kan plocka upp dem i för närvarande 77 butiker och betala 609 kr.
https://www.bukowskis.com/sv/auctions/D037/lots/1340919-2008-henriot-brut-millesime
På vilket sätt är det så klart fuffens snarare än dumhet?4000 plus avgifter... Klart som fan att det är fuffens. Enbart 2 st också som budar nu..
Samma pris som en Selosse vilket är sinnessjukt. Folk som budar på denna auktion är inte helt dumma i huvudet. De kan googla och se vad denna flaska skall kosta.
Verkligen med tanke på den här:
...och där gick den upp en tusing till
Jag som säljer heidsiecken från 08! Härligt när folk gärna vill köpa ens vin till ett bra pris Lovar att jag inte är medlem i någon hemlig vin-maffia-organisation Förutom fine wines då
Med den proveniensen blev flaskan plötsligt väldigt rimligt prissatt.Jag som säljer heidsiecken från 08! Härligt när folk gärna vill köpa ens vin till ett bra pris Lovar att jag inte är medlem i någon hemlig vin-maffia-organisation Förutom fine wines då