This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
magnum skrev:Såg att Farr Vintners hade några Selosse 1999, pris 400 pund styck net, dvs över 5000SEK per flaska ???
Elvis skrev:Jag har idag köpt den dyraste champagne jag någonsin kommer att köpa. En Legraas & Haas Cuvée Prestige som jag och min fru fick av mäklaren efter att ha köpt en lägenhet för ett antal miljoner. Trevlig bonus! ;D
Elvis skrev:Jag har idag köpt den dyraste champagne jag någonsin kommer att köpa. En Legraas & Haas Cuvée Prestige som jag och min fru fick av mäklaren efter att ha köpt en lägenhet för ett antal miljoner. Trevlig bonus! ;D
shorepower skrev:en låda Billecart-Salmon, Cuvée Nicolas François 1998
Yep, därför köpte jag halvorR.P skrev:Var inte dom lite underligt prissatta, halv 299:- och hel 919:-?
shorepower skrev:Yep, därför köpte jag halvor
och även ur ett internationellt perspektiv är 299 ett bra pris. Finns några kvar ser jag.R.P skrev:Halvor är trevligt.
Krisman skrev:6 flaskor Alain Graillot Crozes-Hermitage Blanc 2007
Krisman skrev:Special contacts Det är vi som tar in Graillot!
Men jag fick 06, skulle ha 07, får köpa 6 till då!!!