This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
shorepower skrev:Fick lite köpångest sista dagen i Champagne så köpte några
1996 Doyard Blanc de Blancs
1995 Henriot Magnum
1989 Henriot Enchanteleaurs
Blir mer nästa gång.
De kommer hem via lite andra rutter- Åkte direkt till England så inga flaskor med migBubblaren skrev:Höll de i det incheckade bagaget??
F-n,du blev också yngre i ChampagneAndreas skrev:cristal 2002 magnum. Att dricka när jag fyller 50 om 30 år.
Andreas
Andreas skrev:fick tyvärr bara tag i 6st
Andreas skrev:fick tyvärr bara tag i 6st
Aha! Beställde du blandlådorna du fick erbjudande om i vintras?chambertin skrev:Från Faiveley:
Chambertin Clos de Bèze -07
Latricières Chambertin -07
Mazis Chambertin -07
Clos de Vougeot -07
Echezeaux -07
Corton Clos des Cortons -07
Jag fick erbjudandet idag faktiskt. 345€/låda+TVA så det var bara att slå till tyckte jag.kayaker skrev:Aha! Beställde du blandlådorna du fick erbjudande om i vintras?
Nope, det blev aldrig nå'n resa till Bourgogne i somras och de villa bara leverera till en fransk adress. 345€ var ett bra pris...chambertin skrev:Jag fick erbjudandet idag faktiskt. 345€/låda+TVA så det var bara att slå till tyckte jag.
Har du köpt också ?
Elvis skrev:Två Cristal 1996 på magnum
Vill du ha en låda nu då ? Jag kan slänga med dom när jag tar hem Boillot om några veckor.kayaker skrev:Nope, det blev aldrig nå'n resa till Bourgogne i somras och de villa bara leverera till en fransk adress. 345€ var ett bra pris...
Jag tror att primörpriset från Faiveley låg på ca 400€.
Jag skickar ett mail ikväll...chambertin skrev:Vill du ha en låda nu då ? Jag kan slänga med dom när jag tar hem Boillot om några veckor.