This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du börjar bli dyr i drift nu, inte bara för dig själv utan även för SSshorepower skrev:Kunde inte låta bli att införskaffa ett gäng Fleur de Passion 2004 till. Konstaterar att jag behöver några att dricka medan jag väntar på 2002 att bli så bra som de kommer att bli.
Köpte också lite Langhe Nebbiolo 2007 samt vaskade en Barolo Pajana 2006 på stengolvet i Passagenbutiken.
SUPRA skrev:2 st. Dom Perignon 2002, Andy Warhol edition.
Det säger flickvännen också, men jag har förklarat vilket värde hon får för pengarna ;DBubblaren skrev:Du börjar bli dyr i drift nu,
shorepower skrev:Det säger flickvännen också, men jag har förklarat vilket värde hon får för pengarna ;D
Köpte lite dricka till nyår också,
1999 Pierre Peters Cuvée Special magnum
2006 Leclapart l'Amateur
2006 Jérôme Prévost La Closerie.
Trevligt. Synd bara att nya distributörern av André Jacquart förstått värdet av denna champagneOrpale skrev:I dag inhandlades några Pierre Peters Cuvée Speciale Les Chétillons 2002 och några André Jacquart 2004
Du tror väl inte att jag skulle ha råd att dricka de champagner jag vill med min lön.Bubblaren skrev:Hmm, det är väl inte din donna som bekostar dig, eller??
shorepower skrev:Du tror väl inte att jag skulle ha råd att dricka de champagner jag vill med min lön.
Bubblaren skrev:Jo, det tror jag. Men tror även du köper kläder lika sällan som Jimmy ;-)
Får ändå inte behålla dem på mig så länge så det gör inte så mycketBubblaren skrev:Jo, det tror jag. Men tror även du köper kläder lika sällan som Jimmy ;-)
shorepower skrev:Får ändå inte behålla dem på mig så länge så det gör inte så mycket
Per Stade skrev:Bara 2?
NonPlusUltra skrev:Möjligen hade det varit billigare att gå på terapi?
Elvis skrev:Fem lådor Dom Perignon 2002 som jag (än så länge ) betraktar som en ren investering.