This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kan inte vara lätt att inse det i din ålder, lite av en chock, men du har tid på dig att rätta till ditt misstagKrug88 skrev:Jag har alltid trott att oansvarig har varit att vara full före lunch, inte middag!
Har jag varit förledd hela livet? Stackars mig... :'(
Krug88 skrev:Så kan det gå efter en kväll på Bed Supper Club, Vertigo och Sirrocco i Bangkok en kväll...
Ja, helt ok. Men inte outstanding som jag blivit lovad. Kanske hade oflyt just ikväll...Elvis skrev:Låter som en kopia av en kväll jag hade i Bangkok för ett par år sedan. Gillade verkligen Bed.
Krug88 skrev:Nja, investering vet jag inte...
Lite för enkel Bourgogne för att vara en investering tror jag.
Medioker producent och ett enkelt vin från en haussad årgång.
Tror inte du kommer att kamma hem några pengar där tyvärr...
: : :
Sorry, läste "investering" inte "inventering", borde gå bra att korka upp om runt 4 år eller så kanske???
Någon annan som kan ha bättre koll på den flaskan?
Krug88 skrev:Ja, helt ok. Men inte outstanding som jag blivit lovad. Kanske hade oflyt just ikväll...
Hörde samma sak för ett antal år sedan, då vi hällde i oss en Baccarat 76 på Villa Pauli. (strax före en Haut Brion 89 på magnum)shorepower skrev:Hittade en rolig sak, en triologi Henriot Enchanteleurs 1959/1969/1979 på magnum. Direkt från huset.
Enligt Mesnil så kom Enchanteleurs först 1976 men Juhlin har iallafall provat en 64a. En teori är att de döpt om Baccarat till Enchanteleurs. Någon som vet?
Krug88,en äkta svensk ;DKrug88 skrev:Hörde samma sak för ett antal år sedan, då vi hällde i oss en Baccarat 76 på Villa Pauli. (strax före en Haut Brion 89 på magnum)
Du tronar på minnen av fornstora dar
shorepower skrev:Hittade en rolig sak, en triologi Henriot Enchanteleurs 1959/1969/1979 på magnum. Direkt från huset.
Enligt Mesnil så kom Enchanteleurs först 1976 men Juhlin har iallafall provat en 64a. En teori är att de döpt om Baccarat till Enchanteleurs. Någon som vet?
Krug88 skrev:Hörde samma sak för ett antal år sedan, då vi hällde i oss en Baccarat 76 på Villa Pauli. (strax före en Haut Brion 89 på magnum)
Segolas skrev:1 låda Montrose -06
Segolas skrev:1 låda Montrose -06