Jos
Medlem
SV: Era senaste vininköp.
What..? Går det att lägga beställningar på SBs hemsida? Hade jag ingen aning om... Gick in nu för att försöka hitta denna tjänst men hittade ingenting.. Vart gör man det?
Senast blev det tre flaskor Amon-Ra, Abellars, Kalleske och lite annat smått och gott. Ska förbi bolaget och plocka upp två 04or och tre 05or Pegau som jag beställde i måndags.
Elvis skrev:Hämtade ut mina två kartonger Krug 1996 idag. Det var en väldigt skön känsla att hämta ut dem och väldigt skönt att ha dem hemma nu.
Det var lite komiskt, för han som lämnade ut på SB frågade: "Hur har du fått tag på de här? Känner du någon på importören? Det är ju ett väldigt bra pris också.". Nej, svarade jag. Jag chansade och la en beställning på SB:s hemsida och blev glatt överraskad både över att det gick och det låga priset (1917 kr per flaska).
Sedan fick jag frågan om jag planerade att sälja dem på auktion. Det ska jag inte. Jag ser det som en tioårsinvestering -- de här ska drickas vid speciella tillfällen under de kommande 10 åren. (Jag tror inte att de kommer att räcka längre än så...)
What..? Går det att lägga beställningar på SBs hemsida? Hade jag ingen aning om... Gick in nu för att försöka hitta denna tjänst men hittade ingenting.. Vart gör man det?
Senast blev det tre flaskor Amon-Ra, Abellars, Kalleske och lite annat smått och gott. Ska förbi bolaget och plocka upp två 04or och tre 05or Pegau som jag beställde i måndags.