This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CH skrev:Fick en trevlig julklapp på posten igår
Måste vara bästa julklappen klart bättre än klassikern 'fred på jorden' iafCH skrev:Fick en trevlig julklapp på posten igår
Ja, det borde nästan finnas någon stämpel på biffen och tryffeln om det.Anders Landström skrev:Nebbiolo låter väl som ett bra alternativ
Jag har ju varit snäll i årjohan1279 skrev:Måste vara bästa julklappen klart bättre än klassikern 'fred på jorden' iaf
Att döma av ditt foto så är det du som kommer med sådana julklappar till oss andra. ;DKostjan skrev:Jag har ju varit snäll i år
Då borde Tomten komma men en sån julklapp till mej
Hahakayaker skrev:Att döma av ditt foto så är det du som kommer med sådana julklappar till oss andra. ;D
Henrik J skrev:Kunde tyvärr inte motstå frestelsen att plocka upp ett par Fleur de Passion 2005 som stod kvar på hylla i butiken och såg ledsna ut. Detta trots redan ansträngd julbudget. Jag är en svag och dålig människa.
Det är helt enligt Finewines standardmallHenrik J skrev:Jag är en svag och dålig människa.
En av de allra bästa producenterna och en "hygglig" årgång så du borde inte bli besviken.Gurto skrev:Efter att ha konstaterat att jag måste dricka mer bra Brunello beställdes följande från atomwine.dk (för en dryg vecka sedan och anlände idag):
3 fl. Poggio di Sotto, Brunello, 2006
jocke skrev:Comtes de champagne 1966
En så'n vill jag ha till 50-årsdagen.jocke skrev:Comtes de champagne 1966