This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Elvis skrev:Var bortrest och missade släppet i måndags, men idag var jag i alla fall och hämtade mina sex Fleur de Passion 2002 som jag beställde för ett tag sedan.
Har också köpt på mig 24 flaskor, tror den kommer att bli grym om några år.Elvis skrev:Var bortrest och missade släppet i måndags, men idag var jag i alla fall och hämtade mina sex Fleur de Passion 2002 som jag beställde för ett tag sedan.
Krug88 skrev:Har också köpt på mig 24 flaskor, tror den kommer att bli grym om några år.
shorepower skrev:Privatimport eller? Hittar inte den? Vem har ni beställt via.
v_skogh skrev:Oj, det är något som står även på min inköpslista. Har du någon erfarenhet?
Jag har köpt mina direkt från huset.shorepower skrev:Privatimport eller? Hittar inte den? Vem har ni beställt via.
Krug88 skrev:Jag har köpt mina direkt från huset.
Men det går att beställa som privatimport från Prime Wine, tror de tar 800kr/fl.
SUPRA skrev:Blir också lite intresserad av "Blomman" från 2002, om nån vill gå ihop.
Idag kom det följande:
96374 Billecart-Salmon Grande Cuvée 1996 Magnum
97678 De Saint Gall Orpale Grand Cru 1996
97032 André Clouet Millésimé 2002
96372 Bollinger Rosé
97629 Ojai Verna’s Syrah 2004
å så 4 st. små Mariestads Export