This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
SUPRA skrev:En låda blir nog lagom för mig. Men det vore kul med ett pris också
Tror jag betalade runt 550kr i snitt, men det var för drygt ett år sedan jag beställde dem.Keen skrev:Då blir det 2 lådor.
Pelle, kan du förmedla kontakt eller ska vi köra genom primewine?
SUPRA skrev:En låda blir nog lagom för mig. Men det vore kul med ett pris också
Krug88 skrev:Nån dag kan vi prova några bredvid varandra, har 95 mag(första årgången), 96, 98, 99, 00 och 02.
Intressant ???
CH skrev:Självklart. Nämn bara en plats och datum så dyker jag upp.
Underbart!CH skrev:Mycket trevlig fredag.
För första gången någonsin har SS gjordt fel till min favör.
Istället för att skicka FX Pichler Grüner Veltliner Smaragd Loibnerberg (299) så fick jag FX Pichler Riesling Dürnst Kellerberg Smaragd (475) men de tog betalt för den billigare ;D
Jag visste att det var fel men höll min mun stängd och knallade där ifrån gladare än vanligt.
CH skrev:För första gången någonsin har SS gjordt fel till min favör.
El burro grande skrev:Fick information idag att Fleur de Passion -02 släpps på Regeringsgatan i februari. 739 SEK/butelj.
Bra pris!! var?Krug88 skrev:Och en polare och jag fick tag på en låda Cristal 02 på magnum för runt 3 500kr/st.
Det var ju inte speciellt dyrt ;D
I New York, Andreas åker dit rätt ofta så han kan ta med dem tillbaka i resväskan.magnum skrev:Bra pris!! var?
Krug88 skrev:I New York, Andreas åker dit rätt ofta så han kan ta med dem tillbaka i resväskan.