This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
SUPRA skrev:Har hunnit med att stanna på 3 vinhandlare i Köpenhamn idag.
Prislappen är som i Sverige eller dyrare, fast valutan är DDK dvs. det mesta är 1.5 ggr. så dyrt!
Fördelen är att det finns en del roliga sorter som inte finns hemma, nackdelen är att man inte har råd!
SUPRA skrev:Noma behagade inte svara (upptaget hela tiden), så jag ska testa Era Ora istället.
SUPRA skrev:Noma behagade inte svara (upptaget hela tiden), så jag ska testa Era Ora istället.
CH skrev:Kom över 2st Didier Dagueneau Silex 2006 nu på eftermiddagen
SUPRA skrev:Just nu:
En välkyld flaska Dom Perignon Rosé Vintage 1996 landade på mitt skrivbord.
anders skrev:Och om klockan stämmer borde flaskan vid det här laget vara halvtomt och SUPRA halvfull.
CH skrev:Det är Stockholmare du talar om så halvfull stämmer nog inte.
kayaker skrev:Hmmmm.... Man kanske skulle försöka beställa ett par 1911r?
De har förresten fått in en ny laddning Silex om du vill komplettera.
Wineworld skrev:De flaskor vi fått till Sverige är fortfarande med samma blend av 95/96/97 som tidigare dock som du sett är den senaste leveransen degorgerade under förra året.
Onekligen en rätt "exakt" värdering också.SUPRA skrev:Det var en ny variant, att "värdera" vinet till en viss peng istället för att skriva fyndpris Heja Danmark!