This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Keen skrev:...men där skrek plånboken stopp å det grövsta och hotade med rituellt själmord :'(
anders skrev:Verkar vara en märklig lösning. Jag begår självmord innan du mördar mig, typ.
Var köpte du den. Trodde de växlat till 2000 på beställningssortimentetElvis skrev:En Belle Epoque 1999 till svärföräldrarna för all hjälp vi fått av dem med bröllopet.
Bra investering!! ;D Det var supergott.SUPRA skrev:2 st. Louis Roederer Cristal 2002 och 6 st. L'Exception Fitou 2005.
Nu har jag 5-6 st. Cristal 2002, borde räcka för att lagra och småsmaka lite under åren.
Lando skrev:Nu är det slut på sömnlösa nätter för jag har äntligen investerat i en Bosch vinkyl! Kanske lite offtopic, men jag var bara tvungen att skriva det någonstans
CH skrev:En full källare är ett trevligt problem. Behöver du hjälp med att lösa det så är det bara att höra av sig.
Trevliga flaskor annars som inhandlades.
Om du inte provat Henriot -95 tidigare så rekommenderar jag inte att spara på den för länge. Den är väldigt bra nu och bör nog konsumeras inom 3 år uppskattningsvis.
Krug skrev:Eller bara början! De ska tydligen vara ganska högljudda de där rackarna! ;D
SUPRA skrev:Klart det bara är början på problemen.
Nu kommer ju flaskorna ligga därinne och ropa... "Drick mig...drick mig...min ålder är inne...och jag är perfekt kyld...ta mig!" ;D