This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Grattis till bra köp! Jag var i Champagne förra veckan och provade en del Fleur, bl a -02 som fortfarande är lite snål men som kommer att bli en fantastisk Champagne, en årgång som nu har öppnat upp sig och levererar full njutning är -99, fullständigt Magisk ;D. Dom själva säger att 02an kommer bli ännu bättreSegolas skrev:Häromdagen, 2st Fleur de Passion 2002
Tror inte man kan äga för många Fleur 2002Segolas skrev:Aha, roligt att höra så tack för det!
Jag har tänkt låta dom ligga några år men borde kanske köpa några fler alltså, så jag har möjlighet att testa lite allt eftersom
magnum skrev:Tror inte man kan äga för många Fleur 2002
DET är du värd! Ebay?CH skrev:Efter en liten trist händelse i helgen så tröstade jag mig nyss med 2st Krug -88
Helt rätt!CH skrev:Efter en liten trist händelse i helgen så tröstade jag mig nyss med 2st Krug -88
Åh fan, är det så kass i USA? Jaja, får kolla.SUPRA skrev:Jag är iofs ingen jätteexpert på amerikanska flygplatser, men minnet säger mig att du ska ha tur om du ens hittar alkohol där.
Det är bara vi svenskar som tror vi ska kunna fynda på "Tax Free". :
Mitt första inlägg på detta forum handlade om tax-free på flygplatser i USA.Jos skrev:Flyger från Atlanta om några timmar så jag ska kolla om det inte finns lite gott där också
Per Stade skrev:Mitt första inlägg på detta forum handlade om tax-free på flygplatser i USA.
http://www.finewines.se/http://www.finewines.se/phpbb/viewtopic.php?p=12443#p12443
Tax-freen i Atlanta är ganska värdelös.
Mindre än på Arlanda på en av världens största flygplatser.
Dåligt sortiment och dyrare än i stan.
Bra champagne kan du glömma.
Två? Om den ena skulle visa sig vara korkad då eller...?CH skrev:Efter en liten trist händelse i helgen så tröstade jag mig nyss med 2st Krug -88
Jos skrev:Passerade Heathrow häromdagen och funtar lite på om jag ska köpa med mig något gött när jag passerar där på söndag igen. Ni som brukar handla där, är det i Terminal 5 man hittar godsakerna? Hade skitbråttom nu sist så jag hann bara skynda förbi men såg att det bl.a. tog drygt 160 pund för Krug -98 och 99 för GC vilket kanske inte är värt att släpa för... 66 pund för Belle Epoque -99 är iofs rätt bra antar jag.
Jos skrev:Har för mig att jag såg Roederer 2003 förresten, någon som druckit?