Mattias Schyberg
Administratör
Skit i skidåkningen!Fasen vad trevligt. Hade gärna hakat på men åker sannolikt skidor då. Men om det inte blir så skall jag verkligen försöka vara med.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Skit i skidåkningen!Fasen vad trevligt. Hade gärna hakat på men åker sannolikt skidor då. Men om det inte blir så skall jag verkligen försöka vara med.
Sedärja! -Inte omöjligt att vi träffat på en del gemensamma mäniskor om vi pluggade ungefär samtidigt!Intressant! Jag har inte varit tillbaka sen jag tog examen -03 så det borde snart vara dags.
Kul, redan sju pers, kan bli bra det här!Jag är på!
Frugan kommer följa med och kan möjligen fylla ut en plats vid akuta behov, men vill nog helst bara till Kiaaahlmaaaa!
Ni som inte har bra koll på staden. Se följande språkguide:
Visa bifogad bild 11495
Sedärja! -Inte omöjligt att vi träffat på en del gemensamma mäniskor om vi pluggade ungefär samtidigt!
-Klart du ska haka på, lär ju aldrig få en bättre anledning!
-Du har ju helt säkert varit på Postgan, bara att de hette studentpuben på den tiden
*Hehe* -Och Kebabben med staaark sås.Ett Kalmar i februari har man ju saknat
Spontant var hon tveksam och såg tillfället som en chans till egentid, men det är ett tag kvar så vi kan hålla det öppet!Kul, redan sju pers, kan bli bra det här!
-Tänker att stockholmsligan kanske kan dra ihop någon samåkning om de får ihop lite folk att fylla en bil, för göteborgare och skåningar är ju tåget svårslaget...
-Men frugan vill väl haka på på middagen @Mattias S ? Mat behöver hon ju oavsett...
Kul!Jag anmäler intresse men kan inte lämna konkret besked än! Vore kul att träffa så många forumiter samtidigt!
Du är i all fall inte ensam om det problemet, nästan så det kunde ha en egen stående trådlistig införsäljning.
Staaaaak?*Hehe* -Och Kebabben med staaark sås.
Ska jag sätta +1 på dig Rickard? -Tänker att du tar med Stefan eller sambon?Låter som en dröm och inget att tveka på. Count me in.
Kul! -har full förståelse för din begivenhetPreliminärt på också! Eftersom vi har BYOB 30+ veckan innan lär jag inte kunna (läs få) åka "hem" till Kjalmaa själv. Så preliminärboka 2!
-Du får snåla lite på vininköpen fram till februari baraDet här låter ju fantastiskt. Men det är två veckor efter jag kommit tillbaka från Kuba. Vet inte hur det ser ut med cashen. Är ju annars beprövad kaaaaalmaresenär och besökt både Fredriksskans och Guuullfågen.
Lättare sagt än gjort dock...-Du får snåla lite på vininköpen fram till februari bara