This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Elvis skrev:Poker låter som en utmärkt idé! 8)
CH skrev:Det här verkar spännande.
Hur är det tänkt med upplägget? Jag tänker mest på vad man förväntas plocka med sig för dyrgripar för när man läser om hur det gått till under en kväll på Grappe så har jag tyvärr inte speciellt mycket hemma som kvalar in.
Jag är visserligen i Champagne distriktet helgen innan så jag kan ju säkerligen plocka med mig något därifrån för att kunna delta utan att glida in som någon "snyltare"
Skulle det vara möjligt att alla som anmält sig lägger till vad det tänkt ta med sig så jag vet ungefär vart nivån ligger?
Mysonoxen skrev:Om det inte skiter sig med familjens intressen är jag på.
anders skrev:Ka..tsch (onomatopoetiskt uttryck för piska som viner)!
Mysonoxen skrev:Nåja, det ska nog funka såvida inte tanten ska ut på vift och det blir intressekonflikt, men då får jag slå näven i bordet och tala om VEM det är som är herre i huset.
Krug skrev:Och det är då uppenbarligen inte miljonärskan med den vassa sjukvårdsförsäkringen menar du eller?
Mysonoxen skrev:Eeeeh, jo, jag har varken skiljt mig eller ägnat mig åt polygami på sistone :