This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Elvis skrev:Kommer vi att blanda vitt, rött och skumpa hejvilt? ;D
anders skrev:Jag trodde du var nöjd med de två kartonger som du tilltvingat dig... ;D
Keen skrev:Jag hoppas du har med dig en SpinWineBiB också, annars blir det inget!
anders skrev:Fan, den som sitter längst från Lappträsk är den som ska sy ihop det hela...!
Jag tycker att vi kör på beslutat vis men att vi flyttar fram tiden något. Dels för att man ska hinna få i sig lunch etc, dels för att det verkar som att en hel del inte kan komma ifrån förrän senare på dagen. Jag föreslår 14.30 som starttid. Då får moderatbandynissen, löneslaven och diverse kuvade hemmamän en bättre möjlighet att delta i fleratalet flaskor.
Det verkar som att ett antal individer dessutom har bokat upp sig för otrevligheter på kvällen. Jag har i alla fall lust att svulla kvällsvard innan jag drar mig tillbaka. Hur många är intresserade av att över huvud taget gå vidare för matintag och kan jag få förslag på ställen med en attraktiv vinlista. Jag vet att 1CRU har ett uttryckt önskemål om Dahlgrens. Jag är ruskigt dåligt insatt i restaurangvärlden i Övre Norrland.
Ja just det, inget mer vin i 3 månader...Krug skrev:Den här dagen markerar den näst sista gången jag kommer att inmundiga alkohol innan jul. Den sista kommer att vara helgen jag är i Dublin, jag ska ta tag i vinktnedgången igen, även om jag bygger musklier just nu så går jag itne ner nog i äckelfett. Vilket gör att jag ska hålla lite koll på vad jag äter och dricker... Och de här få månaderna innan jul känns det som jag borde greja.
Detta gör att jag antagligen kommer att glida ned på Grappe i lugn och ro och sippa på något gott lite tidigare och vänta på att ni andra busfrån dyker upp. ;D
Krug skrev:JAG KAN!
Krug skrev:Gör inte för tidiga middagsplaner bara. Om vi inte börjar förrän klockan 14,30 så är riksen att vi kommer att bli sittandes en stund.
Keen skrev:VÅGA VÄGRA VITA ... MÅNADER!
Krug skrev:Den här dagen markerar den näst sista gången jag kommer att inmundiga alkohol innan jul. Den sista kommer att vara helgen jag är i Dublin, jag ska ta tag i vinktnedgången igen, även om jag bygger musklier just nu så går jag itne ner nog i äckelfett. Vilket gör att jag ska hålla lite koll på vad jag äter och dricker... Och de här få månaderna innan jul känns det som jag borde greja.
Detta gör att jag antagligen kommer att glida ned på Grappe i lugn och ro och sippa på något gott lite tidigare och vänta på att ni andra busfrån dyker upp. ;D
Krug skrev:Det handlar inte om att få. Det handlar om att faktiskt satsa på det här eländet. Det kan vara ganska skönt att låta kroppen få lite vila ibland. Har jag hört.