SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden
Du är nog dagens pucko...
Vi får lägga om den här tråden också.Krug skrev:Men skönt
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vi får lägga om den här tråden också.Krug skrev:Men skönt
R.P skrev:Låter väldigt tråkigt. ;D
Krug88 skrev:Vi får lägga om den här tråden också.
anders skrev:Man kan ha kul utan alkohol... men varför i helvete ta en sådan risk!
Nja, mer tragiskt för dig...Krug skrev:Du är bara rädd att inte ha någon att dricka guinness med på hela hösten.
Krug skrev:
1CRU skrev:Sommelierern som jobbar där är så jäkla mysig
Krug skrev:Den här dagen markerar den näst sista gången jag kommer att inmundiga alkohol innan jul. Den sista kommer att vara helgen jag är i Dublin, jag ska ta tag i vinktnedgången igen, även om jag bygger musklier just nu så går jag itne ner nog i äckelfett. Vilket gör att jag ska hålla lite koll på vad jag äter och dricker... Och de här få månaderna innan jul känns det som jag borde greja.
Detta gör att jag antagligen kommer att glida ned på Grappe i lugn och ro och sippa på något gott lite tidigare och vänta på att ni andra busfrån dyker upp. ;D
anders skrev:Och där fick vi svaret på varför 1CRU tjatat så mycket om GQ på senaste tiden...
1CRU skrev:Ja men va fan han är ju bara så sablans mysig, det kommer du också att tycka Anders. Lite måste man ju få titta trots att jag numera är förlovad.
yes efter 10 års tjat på gubbin min fick jag äntligen en ring.
Förmodar att det är Micke du menar på GQ, han med mustachen från 1800-talet.1CRU skrev:Ja men va fan han är ju bara så sablans mysig, det kommer du också att tycka Anders. Lite måste man ju få titta trots att jag numera är förlovad.
yes efter 10 års tjat på gubbin min fick jag äntligen en ring.
R.P skrev:Krugs vita månader och allt snack om dom har gjort mig jävligt sugen på nåt gott att dricka, en engelsk dagstidning, cigarr och ett par cocktales låter inte helt främmande efter jobbet.
Krug88 skrev:Förmodar att det är Micke du menar på GQ, han med mustachen från 1800-talet.
Han är snarare läskig, lite halvpsycho och rätt alkoholiserad vad jag förstår...
Krug skrev:Är det expat prat för gaynoveller eller?
R.P skrev:Vad jag ska använda cigarren till får ni själva lista ut...:-*