This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jos skrev:Ne jag kom ut en sväng och halsade ur flaskan
Bubblaren skrev:Ditt val, anpassad efter din nivå månne? 8)
J.S. skrev:Nån som har hört talas om denna världsberömda vinkännare ??? Kanske är kompis med CJG ;D
Bubblaren skrev:Vilken??
Jos skrev:Och jag kommer som vanligt vara först med att fråga när vi kör igen..?
Jag kan slänga in min DP - 90 så kan vi köra DP-vertikal?
J.S. skrev:Hehe...kom att tänka på vad Krug ska säga om den bilden ;D Om han ser vad du omfamnar förstås
Krug skrev:Jag har sett mycket äckligt på internet, men det där tar fan priset!
J.S. skrev:Hehe...kom att tänka på vad Krug ska säga om den bilden ;D Om han ser vad du omfamnar förstås
Jos skrev:Hehe.. det är humor.. När jag loggar in står det: "finewines.se - vinforum för folk med smak " och direkt under ligger bilden ;D
anders skrev:Hur som helst kan det bli aktuellt för mig att åka upp till Byhåla helgen den 16-17 maj. Ska vi försöka få till ett vinferno den 15:e? Eftersom 88:an nu får sin vilja igenom med en fredag samt att annonseringen sker i god tid ser jag inte någon möjlighet att undandra sig deltagande för hans del...
Jos skrev:Snabb koll i kalendern och jag är givetvis med..! ;D
Jos skrev:Och jag kommer som vanligt vara först med att fråga när vi kör igen..?
anders skrev:Minne som en guldfisk!
El burro grande skrev:Befinner mig i Götet mellan onsdag och söndag denna veckan.
Har tid för diverse excesser under torsdagkvällen.
Om någon från framsidan känner för ett minivinferno och kan fixa plats för detta så hör gärna av er.
Min kyl hemma är proppfull! ;D
Jag är med, ifall det är OK.CH skrev:Jag tänkte smyga ner i källaren på torsdag eftermiddag/kväll och korka upp något.
Ska vi samköra något där kanske?