This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Eftersom det börjar komma in förfrågningar ifrån olika håll vill jag meddela att jag kommer Nu att baka små batcher
varje vecka nu fram tills midsommar!
Tack Forumet för era rekommendationer om min Foie Gras, det värmer mitt kockhjärta
Det blir i vanlig ordning
0,5kg bit för 595kr
1kg terrine för 998kr
mejla gärna cioccolato@live.se
@vintomas -jag har sett ditt mejl och svaret är ja
@Thirsty @Cassius @Jerobaum
mejla mig gärna hur mycket ni önskar och kontaktuppgifter så återkopplar jag
Äntligen!Hejsan forumet!
Pga catering med efterfrågan på anklever kommer jag nu baka lite extra batch
Så vill man ha lite foie Gras nu i oktober går det bra att beställa nu. Med lev nästa vecka.
Pris som vanligt :
Prislista enligt följande:
Mini-terrine ca 225g. 345kr
Halv-terrine ca 500g. 595kr
Hel-terrine 1kg. 998kr
Beställ via:
Cioccolato@live.se
Allt gott //
Cioccolato Catering
KockJohan - 0735097054
Wow det var värmande ord att jämföra min foie Gras med deras
Du får dock inte ta det som en uppmaning att höja priset till Gordon Ramsay-nivå!Wow det var värmande ord att jämföra min foie Gras med deras
Hejsan!
Stort tack för alla tidiga förfrågningar ifrån er alla.
Dessvärre inser jag nu att det inte kommer finnas någon tid för Foie Gras bakande i år då jag är mitt uppe i att få ordning på
min deli-butik, i Östergötland.
Därmed allt vad det innebär med jul-rusch - det kommer bli för tight att hinna med det 2019 helt enkelt.
Jag börja redan nu planera för mer bakande tills 2020 för att ha bättre planering och kunna lösa det även på förfrågan att tex boka vid särskilda tillfällen framöver
Allt gott //KockJohan
Jag skippar sillen på jul och kör på Pinot skumpa med både löjrom Snittar och min anklever som förrätt innan maten, kan varmt rekommendera det. I tveksamma fall är Krug alltid ett säkert val av skumpaKan inte annat än rekommendera. Köpte för första gången nu i november och den var superbra!
Nu blir bara utmaningen att välja tilltugg till Champagnen innan middagen - löjromssnittar eller foie gras snittar... OK, angenämt ”problem”, men ändå.