Jag med, men ordern kan fortfarande makuleras dessvärre. Får fortsätta hålla tummarna till i eftermiddag.Hängde på låset och nöp 3 flaskor! Fått orderbekräftelse också - yeah!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag med, men ordern kan fortfarande makuleras dessvärre. Får fortsätta hålla tummarna till i eftermiddag.Hängde på låset och nöp 3 flaskor! Fått orderbekräftelse också - yeah!
försökte få svar från Lidby om hur stora volymer de fått. Men inget svar än.. Någon som har insyn om hur stor mängd som kommer till Sverige och ffa produceras?Jag med, men ordern kan fortfarande makuleras dessvärre. Får fortsätta hålla tummarna till i eftermiddag.
försökte få svar från Lidby om hur stora volymer de fått. Men inget svar än.. Någon som har insyn om hur stor mängd som kommer till Sverige och ffa produceras?
Nöp 3fl, hängde på låset 10:00:01, så får jag ej mina 3 så är det fusk inblandat ... Ngn som sett någon review på Gonon 2019?
"Härmed får du en bekräftelse på att din order kan makuleras. Vi återkommer."Här med. Som sagt... man kan ju undra vilken funktion bekräftelsemailet har egentligen.
Jag lever på hoppet än så länge ( ej makulerad än)Makulerat här också. Behandlas 10:01 och bekräftelsemail 10:02.
Är det någon som inte fått beställningen makulerad?
"Härmed får du en bekräftelse på att din order kan makuleras. Vi återkommer."