This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Krug skrev:Sluta äckla er.
Stroganoff görs på naturligtvis på Oxfilé, tomatpuré, fond och grädde med lite röd paprika om man vill.
Det här är fortfarande idag dricker vi tråden.
Men starta gärna en tråd om "mat för ekonomiskt handikappade" i mat och dryck om ni vill! ;D
Keen skrev:Vafan! Jag har iallafall pratat om falukorv från Willy Ohlson! ;D Finns ingen mat för ekonomiskt handikappade därifrån. Jag har ej heller sagt nåt om stroganoff, utan denna falukorv njöts rå på en bit bröd från Androuet samt lite (eller snarare mycket) smör från samma ställe. Helt fantastiskt var det iallafall.
Sa ja barn, lunga o fina nu!Krug skrev:Du lever uppenbarligen under vanföreställningen att det blir OK att köpa radhustournedos bara man köper den på hallen.
Hoke skrev:Sa ja barn, lunga o fina nu!
Andreas L skrev:Har också packat, är på väg till hongkong, kina och japan, ska strax flyga på flyget och se vad som bjuds, jag flyger KLM Business, de har mest nya världen, sällan för roliga grejer, Malbec Argentina, Chardonnay Chile etc, mycket sämre än Air France , sist fick jag sörpla i mig piper rosé som var rätt god, givet omständigheterna, det röda som var drickbart var Castello di Brolio, vi får se vad jag får stå ut med idag.
v_skogh skrev:I fredags blev det en flaska Nicolas Feuillatte Blanc de Blancs från 2000.
Ett bra vin men inte särskilt utmärkande. Tar ordet prisvärt i min mun
299:- på Bolaget.