This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ah, men då har de väl bara fel lagersaldo. Sker ju varje dag hos monopolet. Börjar bli standard att 2 flaskor = 0 flaskor.
Intressant - har du lyckats få fram fraktkostnaden? Skickar de till Sverige?Någon som handlat från http://www.winerited.com/ ? De har en hel del gammal Barolo och Barbaresco. F.n. är deras urval av "rätt årgång" bättre än på http://www.barolobrunello.de/
Fraktkostnaden ligger på €29.84 för 4, 6 eller 7 flaskor så jag gissar att det gäller upp t.o.m. åtminstone 12 flaskor. Sverige finns med i listan över länder man kan välja när man ska ange leveransadress.Intressant - har du lyckats få fram fraktkostnaden? Skickar de till Sverige?
Kanske @Martin Berggren vet någotVerkar som om Caviste ska börja sälja italienska viner. Någon som har insyn i vad det kan tänkas bli?
Kan vara nåt om det.Verkar som om Caviste ska börja sälja italienska viner. Någon som har insyn i vad det kan tänkas bli?
Verkar som om Caviste ska börja sälja italienska viner. Någon som har insyn i vad det kan tänkas bli?
Verkar som om Caviste ska börja sälja italienska viner. Någon som har insyn i vad det kan tänkas bli?
Jag skulle tro att det är färdigsålt via SB för Principianos del. Fondberg har nog inte så mycket kvar.Märkligt val att plocka in något som redan finns hos bolaget. Blir ju visserligen kanske något billigare att handla hos Caviste, men inte jättemycket om man räknar in frakten. Tycker dock att det är positivt att han kör Italien nu också - finns mycket gott där.
Märkligt val att plocka in något som redan finns hos bolaget. Blir ju visserligen kanske något billigare att handla hos Caviste, men inte jättemycket om man räknar in frakten. Tycker dock att det är positivt att han kör Italien nu också - finns mycket gott där.
Själv lägger jag hellre en beställning hos Caviste än Systembolaget eftersom jag sedan mars 2014 aldrig har köpt ett vin på Systembolaget. Men dock lite tråkigt val kan jag tycka att välja ett vin som finns att beställa via Systembolaget. Jag passar nog och hoppas att CAV-049 är mer intressant då jag verkligen gillar valet av vingårdar från Caviste.