Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Köpa vin via andra källor än Systembolaget: regler, transporter och butiker

Jonas Sand

Medlem
Det har hänt lite grejer idag. Säljaren har gett ett okej till att vi drar av 45€ på summan Catawiki håller inne med. Jag har via Carawikis hemsida gett mitt okej till refund och nu skall Catawiki ordna med att sätta tillbaka pengar på mitt debitkort.
Catawiki har varit rätt kassa men säljaren visar på bra förståelse. Hon i sin tur skulle försöka få ut ersättning från UPS.

Jonas Sand

Medlem
Sista uppdateringen från mig i min följetong. Pengarna sitter åter på kontot. Catawiki får anses skött ärendet på ett bra vis när jag och säljaren kom överens. Det låg mycket på mig att driva ärendet men inga jättelånga svarslatenser.
Jag tror inte Catawiki hade varit särskilt behjälpliga om inte jag och säljaren hade kommit överens, men det kan jag inte bevisa.

Toppen