This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Har han fått jobb på SvD med sin vapendragare Mölstad nu? Suck...Jag sitter i ett väntrum och bläddrar i SvD Vin & Mat från den 10 oktober och konstaterar att Kronstam än en gång tipsar om Claude Val. Han är för rolig.
Och alla nytillkomna läsare uppmanar vi att läsa den här roande tråden!
Det där är väl Håkan Larsson? Av det jag läst och hört så har han inte alls varit lika kåt på skräpviner.-Och även jag satte morgonkaffet i halsen när jag slog upp sista numret av allt om vin... Rätta mig om jag har fel, men har inte Kronstam varit drivande i att hylla skräpboxar och prisvärda skräpviner i allmänhet?
Eller?
För samtidigt i ett parallellt universum hävdar han nämligen att han alltid stått på barrikaderna och kämpat mot skräpvinerna och vurmat för kvalitet framför kvantitet?
Visa bifogad bild 5234
Visa bifogad bild 5234
Han spelar lite i samma liga som Kronstam ändå; det är ju Allt om Vin som står för merparten av alla stämplar som "Fynd!" och "Prisvärt!" när det kommer till skräpvin... Jag läste samma krönika förra veckan och tänkte lite ironiskt: "The hypocrisy is strong with this one!"Det där är väl Håkan Larsson? Av det jag läst och hört så har han inte alls varit lika kåt på skräpviner.
Ya ya... Potato, Potaaato...Det där är väl Håkan Larsson? Av det jag läst och hört så har han inte alls varit lika kåt på skräpviner.
Kan tyvärr inte lägga upp en bild för mobilen är på reparation...
Fantastiskt!
Tack för påminnelsen. NOSTALGI...Och alla nytillkomna läsare uppmanar vi att läsa den här roande tråden!
Statligt monopol har "kanske" spelat ut sin roll hos Moderaterna också!
"M ska utreda alkoholmonopolet
Moderatstämman beslutade att partiet ska "utreda formerna för" ett avskaffande av alkoholmonopolet. Det var i elfte timmen som partiledningen lyckades stoppa ett direkt krav på att avskaffa monopolet."
Det var Göteborgsmoderaterna som drev frågan...
http://www.svd.se/m-utreder-alkoholmonopolet/om/m-stamman-2015
Tack för påminnelsen. NOSTALGI...
Förvånar mig fortfarande över att Kronstam aldrig själv svarade. Men för De Stora tycks bloggar typ finewines vara "ovärdiga", under deras proffsnivå...
...lite som silvertejp!Fantastiskt!
-I min bransch väljer man ofta att kalla denna typ av produkt för "Heavy Duty, Multi Purpose". Funkar till allt helt enkelt.
...lite som silvertejp!
Frågan som osökt infinner sig är om vi skall införa begreppet silvertejp om billiga vinner och BiB? Eller kanske gaffatejp? Självklart måste jag söka på silvertejp på nätet och hittade följande illustration:...lite som silvertejp!
Google är som vägar till Rom; alla leder än rätt!Frågan som osökt infinner sig är om vi skall införa begreppet silvertejp om billiga vinner och BiB? Eller kanske gaffatejp? Självklart måste jag söka på silvertejp på nätet och hittade följande illustration:
Visa bifogad bild 5255
Trevligare bild än den som finns lite tidigare här i tråden.
Lite passande musik]