Hade ju kunnat vaska den och livesända det på forumet annars. Det hade nog väckt lite känslor!
Vågar knappt säga vad min användes till i förra veckan...
'nough said...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hade ju kunnat vaska den och livesända det på forumet annars. Det hade nog väckt lite känslor!
Du tyckte den var lite för syrlig så du kokade räksoppa på den istället som råkade bli överkokt och besk?Vågar knappt säga vad min användes till i förra veckan...
'nough said...
Där har vi ett nytt tema för forumet, Veckans vaskning!Hade ju kunnat vaska den och livesända det på forumet annars.
Lite mer seriöst så skulle vi åtminstone kunna införa "Veckans vaskning" rörande skräpviner vi stöter på. Kravet är att vi vill ha bildbevis som vi kan njuta av och skratta åt. Mest innovativa metod vinner en kaka med snöre i.Där har vi ett nytt tema för forumet, Veckans vaskning!
?Mest innovativa metod vinner en kaka med snöre i.
Låter som man hade kunnat gissa -98Drack en flaska för ett par veckor sedan. Fantastiskt vin. Var på Eriks vinbar och jag hade missat att den kommit in. Jag fick en flaska på "vinauktionen" på Systemet och då en vän inte lyckats få tag i några skänkte jag den till honom.
Som tack så tog han in en Krug 02 som serverades blint. Den var så uppenbart Krug men då jag missat att de fått in årgången så kämpade jag med vilken. För ung för 88a, för struktuerad för 95, inte så mycket syra som 96an och betydligt mer balanserad än 00. Hamnade till slut på en halvdålig gissning på Krug 95 på magnum.
Fantastiskt vin. Efter 88an den årgång som är den nästa att gå till historien. Köpte en låda till bara för att den måste finnas i källaren om 10-15 år.
härligt med riktiga finewines medlemmar
Ja, men 98an är så speciell för att vara en Krug. Mycket bra vin som kommer utvecklas många år till. Omtyckt tidigt av oss lite mer kunniga, andra har förstått storheten med tidenLåter som man hade kunnat gissa -98
Ryktet säger visst att den mesta Champagne (i alla fall s.k. äkta fransk Champagne) produceras där.Frankrike?
Förutom den Champagne som görs i USA dåRyktet säger visst att den mesta Champagne (i alla fall s.k. äkta fransk Champagne) produceras där.
Ja, och vänta nu, vad med rysk Champagne? Det vet ju alla att det ska vara den finaste...Förutom den Champagne som görs i USA då
Ååååå det är fint, men också väldigt dyrt!i alla fall s.k. äkta fransk Champagne
Jag har hört att cava ska vara rakarns prisvärt och minst lika bra!
Ryktet säger visst att den mesta Champagne (i alla fall s.k. äkta fransk Champagne) produceras där.