This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
hampus86 skrev:Med tanke på vilken fart det är på postandet här ibland, kanske ett chattrum vore lämpligt? Blir ju lite väl långa trådar här ibland, och svårt att hänga med och skriva samtidigt.
hampus86 skrev:me sad now! :'( buhu!
nä, men seriöst så blir ju trådarna sjukligt långa, och många inlägg är korta svar som, hehe, haha eller dylikt. Men men, viker mig för majoriteten om detta ej är önskvärt
Kunde inte sagt det bättre själv.R.P skrev:Jag gillar inte det där med att blanda ihop chat och forum, men det är bara min ringa åsikt. Och jag kan inte se att det ska behövas någon moderering än så länge, känns mer som att det sitter en liten grupp vinnördar och livsnjutare som diskuterar livets bästa, att det ibland inte följer topic till punkt och pricka tycker jag är charmen med det här forumet.
carl-johan skrev:Ett tips är att ändra i vilken avdelning man ska skriva om man vill klaga på en moderators beslut och PM inte fungerar, nu står det nämligen "flashback" (Och om man ska sno EULAs kanske man ska ändra allt )
lepatrik skrev:"upper-class drinking" - nej tack
Vad stod det förut? for people who enjoys fine wines eller något mer passande. Klassfrågan är lika aktuellt som Lars Ohlys åsikter om credit crunch.
Gustibus skrev:Ett underforum med "Provningsanteckningar" vore trevligt.
Här skulle man skriva vinets namn och årgång i rubriken och göra en smakbeskrivning som sträcker sig bortom "jävligt gott". Sen kan andra fylla på med sina synpunkter om vinet.
Detta kunde bli en lite mer strukturerad(men rolig, lärorik och intressant) del av forumet.
Vad säger ni andra?