Korrekt!Tror det är Huré Frères i detta släpp.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Korrekt!Tror det är Huré Frères i detta släpp.
Vet du lådans innehåll?Korrekt!
Dessvärre inte.Vet du lådans innehåll?
2 NV Invitation 325 krVet du lådans innehåll?
Bra grejer?2 NV Invitation 325 kr
2 NV Rosé Insouciance 345 kr
1 2016 Inattendue BdB 425 kr
1 2014 Instantanée BdN 425 kr
Ingen aningBra grejer?
Förra året var väl första gången de släpptes, jag har bara druckit enklaste cuvéen än så länge och den är bra, skulle personligen bedöma den några poäng över CT's 84,9 i snitt. Dock inte gått på övriga, men nu har jag något att göra i veckan som kommer dåBuondonno nästa släpp https://www.caviste.se/cav/cav0123-buondonno/
Enda släppet från Caviste som jag inte har provat. Vad tycker ni andra som provat?
BuondonnoNågon som listat ut veckans släpp?
Domaine de Marcoux då.
CndP härnäst?
Domaine de Marcoux då.
Har bara provat en låda och då inte den flaska C9DP som kommer med. Jag tyckte det var bra grejer men södra Rhône är inte min favorit, känns nästan alltid som att det finns något jag hellre dricker. Det är mer en fråga om stilpreferens.En av få vinbönder jag inte provat från Caviste. Är det bra grejer?
Har bara provat en låda och då inte den flaska C9DP som kommer med. Jag tyckte det var bra grejer men södra Rhône är inte min favorit, känns nästan alltid som att det finns något jag hellre dricker. Det är mer en fråga om stilpreferens.
Man får mail när och om man är kvalificerad om det är cavx lanseringarna du menar.Någon som har koll hur Cavistes "hemliga lanseringar" sker till deras mest trogna kunder? Hur publiceras det till de som uppfyller kriteriet?