This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Förlåt, men vad är det som släpps härnäst? /Ingen kollDet är ingen som ska köpa något på kommande släpp, va?
Jag hoppas och tror att det är Piuze. (Är dock inte helt 100%)Förlåt, men vad är det som släpps härnäst? /Ingen koll
Fick ingen poster tyvärr men är otroligt spänd på att veta vad för poster du fick.Någon mer än jag som fick en poster med Savartlådan?
Det tror jag alltid ingår på de här lanseringarna.Någon mer än jag som fick en poster med Savartlådan?
Det är etiketten i stort format. Väldigt stort.Fick ingen poster tyvärr men är otroligt spänd på att veta vad för poster du fick.
Ser framför mig att det är en idolbild på Savart!
Är väl standard på alla CAVMM?Någon mer än jag som fick en poster med Savartlådan?
Helt riktigt, 1890kr för lådan.Jag hoppas och tror att det är Piuze. (Är dock inte helt 100%)
Inte fått på en enda CAVMM och inte på Savart.Är väl standard på alla CAVMM?
Inte här hellerInte fått på en enda CAVMM och inte på Savart.