This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vad väntar för gott på torsdag på caviste då? Någon som vet eller har en bra gissning?
Finfina bubblor från Aube kanske.
Vad är de?
Det typiska galets roulés stenarna får mig till ett specifikt franskt distriktUndrar vad det blir denna gång
Såg bild på Instagram
Domaine de Marcoux?Det typiska galets roulés stenarna får mig till ett specifikt franskt distrikt
Domaine de Marcoux?
Domaine de Marcoux?
Verkar så.ja lär det vara, caviste Martin har lagt upp story på sin privata Instagram med två viner därifrån
Släpps väl imorgon torsdag kl 14Hade tydligen missat att skriva upp mig på nyhetsbrevet, eller ja, det funkade inte i Firefox verka de som. Vad missade jag för spännande?
Haha, såklart. Satte alarm igår, i tron om att det var idag. Fel åt rätt håll då iafSläpps väl imorgon torsdag kl 14
En av Cavistes top 3 bästa lådor!Domaine de Marcoux?
Fick bli en låda trots att jag bestämt att inte köpa mer i år men leveransen kanske sker efter nyår? Problemet löstPatrick Piuze!