Håller tummarna för Huré bröderna!
Se ovan. Hure Freres blr näst på tur.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Håller tummarna för Huré bröderna!
Tack. Det är precis vad jag håller tummarna för, de inlägget jag citerade.Se ovan. Hure Freres blr näst på tur.
Släppet efter morgondagens.Om ni menar släppet imorgon så blir ni besvikna. Det är Le Grappin!
Aha! Då kan vi hoppas på brödernaSläppet efter morgondagens.
JappLe Grappin.
Huré Frères imorgon! 2190.- Det är bara att rensa kalendern runt 14.00
Yes, 2nv, 2 rose och 2 BdN 2013. Har redan köpt 2 lådor via GrappeVet du innehållet också? Gissar på det vanliga med 2 vardera av N/V Invitation N/V Rosé samt 2 Millesime 2013.
Är det något att ha?Skulle det kunna vara principiano kanske? Gissar bara.
Jag tror att det är något från Chianti.
Japp, debut är vad jag gissar på och något från trakterna kring Toscana. Absolut rödtjut.Då skulle det innebära debut och ett nytillskott i CAV-portföljen och inte mig emot. Men jag satsar ändå en slant på Principiano, de har lanserats sep-okt tidigare år. Årets låda bör rimligen innehålla bla 2 Barolo från 2016 så det är nog ett stabilt köp.
Men du måste kolla på bilden som en ledtråd också och det ser inte ut som Piemonte.Då skulle det innebära debut och ett nytillskott i CAV-portföljen och inte mig emot. Men jag satsar ändå en slant på Principiano, de har lanserats sep-okt tidigare år. Årets låda bör rimligen innehålla bla 2 Barolo från 2016 så det är nog ett stabilt köp.