rnnbck
Medlem
Av bilden att döma så är det nog Ferdinando Principiano skulle jag säga.Vad släpps på torsdag?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Av bilden att döma så är det nog Ferdinando Principiano skulle jag säga.Vad släpps på torsdag?
Japp, samma bild som för CAV0141 - Ferdinando Principiano.Av bilden att döma så är det nog Ferdinando Principiano skulle jag säga.
Av bilden att döma så är det nog Ferdinando Principiano skulle jag säga.
Pierre Gerbais jaPierre Pierre härnäst?
Vad kommer lådan bestå utav, någon Rosé Denna gång ?Pierre Gerbais ja
3x NV Grains de Celles Extra-BrutVad kommer lådan bestå utav, någon Rosé Denna gång ?
StämmerNej har svårt att tro det då Labet är mycket begränsat antal flaskor. Nästa släpp tror jag kommer vara Goisot
Men våra Grappe medlemmar får bekräfta
Någon som vet ifall det kommer att komma en CAVMM i år? Tänker det är ju knappt en månad kvar av året och inte sett något indikation på att det ska vara på gång?
Du ser, som ett brev på posten! Nu blir såklart nästa fråga - någon som vet vad?!
Jag vet inte om producenten men det blir mogen champagne!Du ser, som ett brev på posten! Nu blir såklart nästa fråga - någon som vet vad?!