Korkskadad
Medlem
Om det är Savart kan jag spendera pengarna jag inte lyckades lägga på Krug 2008 på ett 6-pack
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Lite så jag tänkerOm det är Savart kan jag spendera pengarna jag inte lyckades lägga på Krug 2008 på ett 6-pack
Hade ni fått tag på en Krug, krängt den på Buckan några veckor senare för 2.5x pengarna så hade ni kunnat köpa 3 lådorLite så jag tänker
Hade snarare slutat med Krug, Savart * 3 samt säkert 17 andra flaskor som ändå inte får plats någonstans. Nu blir det bara Savart och massa andra saker som jag måste lyckas gömma någonstansHade ni fått tag på en Krug, krängt den på Buckan några veckor senare för 2.5x pengarna så hade ni kunnat köpa 3 lådor
TouraizeVad kommer Cav162- lådan innehålla ?
Ni som vet ?
Tack !Touraize
Hoppas på marsSå då räknar vi med att den lådan dyker upp?
Det är väl ett par hundra dyrare per flaska dock.Savart finns hos plus-de-bulles om man nu har cravings.
Så är det nog. De har å andra sidan andra bubbel från Savart som Caviste aldrig erbjuder om man vill testa annat. Gav mest alternativet till de som väntar och ibland förgäves.Det är väl ett par hundra dyrare per flaska dock.
Etienne Calsac - var länge sedan jag såg, eller tänker du på Suenen ?Så är det nog. De har å andra sidan andra bubbel från Savart som Caviste aldrig erbjuder om man vill testa annat. Gav mest alternativet till de som väntar och ibland förgäves.
Då får du vänta, det är JM Sélèque denna gångenHandlar inte så mycket om cravings för mig, utan mer kring att planera inköp osv. Hade hoppats på Savart nu, så man hade den avklarad men nu börjar andra saker locka också kan bli dyra månader framåt