Larseman
Medlem
jappDu har hört det förr med andra ord?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
jappDu har hört det förr med andra ord?
Favoritfilm: Sound of Music ?Föll för grupptrycket, men blir nog kanske bara för en dag
Anonymitet har sina fördelar...
Det är för att vi kör våra BYOB så tidigt så jag får gå direkt från jobbet. Det känns dock nästan som ett måste för att kvällen skall sluta i hyffsad tid och man är någorlunda alert dagen efter. Sist gick jag och Daniel (@Sörplarn) vidare och tog ett par pilsner så jag var ju inte överdrivet produktiv på jobbet dagen efter...100% av de gånger jag har sett dig har du varit klädd i kostym. Så det tror jag inte en sekund på!
Skjorta till mjukisbyxorna... Executive!Det är för att vi kör våra BYOB så tidigt så jag får gå direkt från jobbet. Det känns dock nästan som ett måste för att kvällen skall sluta i hyffsad tid och man är någorlunda alert dagen efter. Sist gick jag och Daniel (@Sörplarn) vidare och tog ett par pilsner så jag var ju inte överdrivet produktiv på jobbet dagen efter...
Hade vi haft dem efter kl 19.00 hade jag kommit i mjukisbyxor och skjorta som är min standardoutfit så fort jag kommer innanför dörren hemma de dagar jag jobbar...
Haha. Måste väl skamset erkänna att jag inte har sett Sound of Music. Bilden är tagen i Barolo.F
Favoritfilm: Sound of Music ?
Favoritvinland: Österrike ?
Själv är det nätbrynja som gäller och endast nätbrynja.mjukisbyxor och skjorta som är min standardoutfit så fort jag kommer innanför dörren hemma de dagar jag jobbar...
Helt rätt. Bar underkropp är helrätt...Själv är det nätbrynja som gäller och endast nätbrynja.
Ståtlig som få.I min ålder får man ta lite äldre bild...
Absolut!
Min första tanke var Efterlyst, men har dragit mig för att säga nåttAbsolut!
...säger norrbaggen...Min första tanke var Efterlyst, men har dragit mig för att säga nått
Är detta verkligen en fight du vill ge dig in i? Din profilbild är överlägset mest creepy!...säger norrbaggen...
Kan säga så här: Jag är relativt välvårdad och prydlig på bilden, som du vet. I verkligheten är jag än mer som en skabbräv. Jag ser i alla fall inte ut som än norrbagge med lusekofta på min bild.Är detta verkligen en fight du vill ge dig in i? Din profilbild är överlägset mest creepy!
Lusekoftor är nice. Vad har du mot lusekoftor?Kan säga så här: Jag är relativt välvårdad och prydlig på bilden, som du vet. I verkligheten är jag än mer som en skabbräv. Jag ser i alla fall inte ut som än norrbagge med lusekofta på min bild.
Är det en lusekofta? Inget fel alls, retas bara. Själv ÄR jag norrbagge på riktigt. Har till och med norskt pass och tillhörande intellekt. Du är dock ståtligare i verkligheten än på din bild till skillnad mot mig.Lusekoftor är nice. Vad har du mot lusekoftor?
Det förklarar ju en del, inte minst din profilbild...Är det en lusekofta? Inget fel alls, retas bara. Själv ÄR jag norrbagge på riktigt. Har till och med norskt pass och tillhörande intellekt. Du är dock ståtligare i verkligheten än på din bild till skillnad mot mig.