This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
-Du förlorade mig nånstans på vägen där..?Kan använda en bild där jag kan tävla med både kd:s och sd:s partiledares frikyrkliga framtoning, men föredra r purjon...
Mycket bra poänger, det är fullkomligt förståligt att långtifrån alla vill vara officiella. Även jag själv tvekade länge innan jag la upp min bild och då har jag ändå inget med branschen att göra. En kul grej är det dock oavsett för de som vill delta.Jag fortsätter att vara anonym då jag dels gillar att vara lite tillbakadragen, dels gillar den avatar @Jimmy Forsman gjort åt mig
Också, till den lite allvarligare sidan. Fått en del mail tidigare och det finns INGET tvång att skriva under eget namn eller med egen bild. Många på forumet är i vinbranschen , jobbar på Systembolaget eller liknande och vill inte skriva under eget namn. Oavsett orsak, alla är välkomna.
Sedan finns det ju positiva effekter med att skriva under eget namn. Det är som sagt många i vinvärlden som läser finewines.se. Det är inte sällan man får en riktigt bra dialog med sommeliers eller andra då de känner igen namnet eller ansiktet. Gör vindrickandet så mycket trevligare.
Trevligt med ett nytt ansikte. Välkommen till forumet!Bytte ut min profilbild, hade tidigare bara på champagne och poolen..
Men men.. this is me.
Jag fortsätter också vara anonym.Jag fortsätter att vara anonym då jag dels gillar att vara lite tillbakadragen, dels gillar den avatar @Jimmy Forsman gjort åt mig
Också, till den lite allvarligare sidan. Fått en del mail tidigare och det finns INGET tvång att skriva under eget namn eller med egen bild. Många på forumet är i vinbranschen , jobbar på Systembolaget eller liknande och vill inte skriva under eget namn. Oavsett orsak, alla är välkomna.
Sedan finns det ju positiva effekter med att skriva under eget namn. Det är som sagt många i vinvärlden som läser finewines.se. Det är inte sällan man får en riktigt bra dialog med sommeliers eller andra då de känner igen namnet eller ansiktet. Gör vindrickandet så mycket trevligare.
Jag fortsätter att vara anonym då jag dels gillar att vara lite tillbakadragen, dels gillar den avatar @Jimmy Forsman gjort åt mig
Jag fortsätter också vara anonym.
...eller "halvanonym" som det i verkligheten heter...
Svårt att njuta av vin när man har rånarluva påFår instämma och visar endast min nuna på BYOBs.
Ja hans avatar ser onekligen väldigt mycket ut som ett vapen! Men tror att det är en elefant som dricker ur en vinflaska, alternativt en mullvad med flaskan i andra änden...Svårt att njuta av vin när man har rånarluva på
Ja hans avatar ser onekligen väldigt mycket ut som ett vapen! Men tror att det är en elefant som dricker ur en vinflaska, alternativt en mullvad med flaskan i andra änden...
I ditt fall så skulle du säkert framstå alldeles för snäll om du hade ditt ansikte som profil. Det passar inte din image.Jag fortsätter också vara anonym.
...eller "halvanonym" som det i verkligheten heter...
Image?I ditt fall så skulle du säkert framstå alldeles för snäll om du hade ditt ansikte som profil. Det passar inte din image.