This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tack för informationen, vi stoppar hans konto snarast möjligt tills detta har retts ut.Jag testade att kontakta butiken i Alba som Anders nämner i sitt inlägg. Här är deras svar. Tack för mig.
Nu var det ju inte så att det handlade om en order utan enbart en fråga om ert så kallade samarbete. Det har även framkommit uppgifter om bedrägeridomar där ditt namn finns med. Som du själv förstår så ser det onekligen misstänkt ut.Att Paolo och Yara inte har accepterat att ordrar går direkt via mig. Vi har jobbat åt samma mål med samlare i 2 och ett halvt år, men der är andra gången på en månad nu när de själva misskrediterar mig för att ta order själva. Trickster var dock ett nytt ord Men eftersom mina champagnekunder får sina flaskor från Frankrike och inte Italien så bryr jag mig faktiskt inte. Jag har tillräckligt bra kanaler att jobba genom och har fått skit förut för mina ”stupid prices” En del tål inte konkurrens, och kommer aldrig göra det. Min som skiner lika gott ändå !!! Mvh Anders
Ja, det finns mig veterligen minst 2 beställningar med anknytning till forumet så om det blir leverans blir vi snart varse om.Jag förstår. Ja det enda sättet jag bemöter på är att helt enkelt leverera. Om ni åter vill stänga av mig, må så vara. Mina kunder ute i Sverige och Europa gillar mig. Och mina priser. Får fokusera på de positiva människorna istället
Vänligen låt den här tråden ligga kvar oavsett, så vi andra kan få uppföljning på hur det gick med de två ordrarna.Har bannat Anders för andra gången och hoppas slippa öppna kontot igen!
Det klassiska eBay/Tradera (och andra liknande sidor) upplägget, kräng lite billigare saker först och erhålla omdömen för att sedan försvinna när många dyra ordrar läggs.Bara tänker högt här, men om personerna som lagt beställningar nu gjort det på några Taittinger för ett par tusen, skulle Anders kunna se det som ren marknadsföring att leverera vinerna, för att sedan blåsa den som köper en låda DRC.
Denne Anders har lurat av mig 58.000 SKr för vin han inte levererat och heller aldrig haft för avsikt att leverera. Han är en bedragare. Flera polisanmälningar föreligger, bland annat från mig.
Jan Guillou