Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nobelviner

Bastardo

Medlem
Har suttit och letat lite efter Butes Iscider men verkar som den tillverkas i ytterst begränsad mängd. Samt vet inte om det fortfarande gäller men när den faktiskt har sålts på bolaget så verkar den bara sålts lokalt (icke beställningsbar) i området kring Umeå(?)
Jag vårdas i Umeå, men just nu är jag på en viloperiod nästan tre veckor. Det är ganska tuffa behandlingar, men det måste gå. 💜
Det känns inte riktigt som ’semester’ precis … men det är meningen att jag ska vara i form för nästa kur sen.

Last edited:
Toppen