Bitter Sediment
Medlem
Släpptes idag via vinklubben hos Lidby.
Max 2 per pers annars makulerar de.
Max 2 per pers annars makulerar de.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Exakt samma läge här. Tummarna hålls! 2018 och 2019 har levererat magi. Men om denna beställningen går i lås blir det att lagra.Jag hängde på låset och har fått ett bekräftelsemail på 2 flaskor från Systembolaget, men man vet aldrig om man får ett SMS att beställningen har makulerats. Det hände mig förra året. Håller tummarna...
Japp, Här också. Hängde på låset och fått bekräftelsemail. Håller tummarna.Exakt samma läge här. Tummarna hålls! 2018 och 2019 har levererat magi. Men om denna beställningen går i lås blir det att lagra.
Jag var själv tveksam denna gång då priset börjar bli väl högt för en Saint Joseph. Men andrahandsmarknaden är galen om jag skulle ångra mig, så jag gjorde ett försök en gång till. Tycker själv att Gonon är väldigt bra och har den som näst bäst i St Joseph, bara J-L Chave tycker jag är bättre. Men om du jämför med andra Nordrhonare finns det säkerligen minst lika bra i andra domäner för samma peng, Det däringa vinet till vänster i bild torde dock vara något bättre än GononJag fattar inte riktigt grejen med Gonon, drack 2019 senast i slutet av förra året och tyckte den var bra och gav den 91p. Det känns dock som att hypen överträffar vinet, och att det absolut går att hitta bättre viner från norra Rhône till samma peng.
Visa bifogad bild 26420
Jag fattar inte riktigt grejen med Gonon, drack 2019 senast i slutet av förra året och tyckte den var bra och gav den 91p. Det känns dock som att hypen överträffar vinet, och att det absolut går att hitta bättre viner från norra Rhône till samma peng.
Visa bifogad bild 26420