Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Planen för 2024

matage

Medlem
Livet är helt enkelt ingenting annat än en serie av felprioriteringar.
IMG_2566.jpeg

Tomten måste tyckt att jag var väldigt snäll under 2024 :)

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Visa bifogad bild 33541
Tomten måste tyckt att jag var väldigt snäll under 2024 :)
Durand:en är ju väldigt användbar om du har gamla flaskor eller flaskor som i övrigt har torra eller svampiga korkar, så bra tomte där!
Har bara sett en portvinstång användas live en enda gång. Kände mig lite lockad att köpa en när jag var i Dourodalen i höstas. Men sedan lyckades jag ställa mig frågan: hur ofta kommer jag att använda den? :cool:

The Wall

Medlem
Durand:en är ju väldigt användbar om du har gamla flaskor eller flaskor som i övrigt har torra eller svampiga korkar, så bra tomte där!
Har bara sett en portvinstång användas live en enda gång. Kände mig lite lockad att köpa en när jag var i Dourodalen i höstas. Men sedan lyckades jag ställa mig frågan: hur ofta kommer jag att använda den? :cool:
Användningsfrekvensen är ointressant; en portvinstång uppfyller de två viktigaste kriterierna "bra att ha" samt "skön att ha". :cool:
Analogt; det är så 4 st Riedel Veloce letar sig in hos oss.

Toppen