Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Och Ratto Magnum
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tack så mkt för tipset! Blev en flaska Inte bästa årgången, men till ett väldigt fördelaktigt pris! Ska bli kul att äntligen få testa en Lala!På Philipsons kan man få Guigal La Mouline 2008 för 1509:- inkl frakt.
jamen vaf.... jag ska ju inte köpa mer vin nu....På Philipsons kan man få Guigal La Mouline 2008 för 1509:- inkl frakt.
Jag blev ju utan Selosse, så har 12k att lägga på annat nujamen vaf.... jag ska ju inte köpa mer vin nu....
Kanske värt att spara tills Barolo 2016 riservas dyker upp och halva Sverige blir galna för en andra gång?Jag blev ju utan Selosse, så har 12k att lägga på annat nu
Typ så ansåg jag också.. så en flaska blev detJag blev ju utan Selosse, så har 12k att lägga på annat nu
Typ så ansåg jag också..Jag blev ju utan Selosse, så har 12k att lägga på annat nu
se det såhär: Året är snart slut och då börjar ett nytt år. Gammalt är glömtjamen vaf.... jag ska ju inte köpa mer vin nu....
Tack för tips, blev en flaska! Bra med färdiglagrat vinPå Philipsons kan man få Guigal La Mouline 2008 för 1509:- inkl frakt.
Jag fick ju inte heller nån Selosse så det fick bli två La Mouline då... Familjen får trisslotter i jul..Typ så ansåg jag också..
se det såhär: Året är snart slut och då börjar ett nytt år. Gammalt är glömt
så en flaska blev det
Maila vid oklarheter, dom svarar snabbt. Alternativt chatta, funkar också bra.Är det nån med mer erfarenhet än vad jag har som kan dela lite info om Philipsons leveranser?
Hemsidan står bara och tuggar om jag vill gå in på min order.
Jag har ett bekräftelsemail från den 8'e på ordern men ingen indikation på leveransdatum eller speditör.
Du får säkert ett sms från speditören för att välja leveransdatum snart. Köper ofta från dem utan problem.Är det nån med mer erfarenhet än vad jag har som kan dela lite info om Philipsons leveranser?
Jag har ett bekräftelsemail från den 8'e på ordern men ingen indikation på leveransdatum eller speditör.
Det har hänt mig att ingen leverans kom och vid direkt fråga kunde de (Philipson) inte svara på varför. Detta tre veckor efter beställning.Du får säkert ett sms från speditören för att välja leveransdatum snart. Köper ofta från dem utan problem.
Jag har fått hemleverans med Bring alla gånger utan problem.Är det nån med mer erfarenhet än vad jag har som kan dela lite info om Philipsons leveranser?
Speak of the devil - Jag skickade dem ett meddelande nu på morgonen över morgonkaffet och 5 minuter efter jag klickat "send" fick jag SMS från BringDu får säkert ett sms från speditören för att välja leveransdatum snart. Köper ofta från dem utan problem.
Om man kikar på deras leveransvillkor så stod det att meddelande om leverans uteblir till Sverige och att speditören kommer kontakta en när det är dags för leverans.Speak of the devil - Jag skickade dem ett meddelande nu på morgonen över morgonkaffet och 5 minuter efter jag klickat "send" fick jag SMS från Bring
På Philipsons kan man få Guigal La Mouline 2008 för 1509:- inkl frakt.
Hur e den jämfört med 08 tycker du?Nu idag kör Philipson Bollinger LGA 07 Mag för 2059 kr inkl frakt. 07 är helt fantastisk och på Mag…