This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
För mig blev det pop-up med "saldo 0" så har du kommit till bekräftelse får du den säkert.Fick bekräftelse på chablisen, men bekräftelser har man ju fått förr. Räknar kallt med att det trillar in en makulering snart.
Samma för migFör mig blev det pop-up med "saldo 0" så har du kommit till bekräftelse får du den säkert.
Hmm jag hoppas det...men nu släppte de ganska många flaskor jämfört med förra året.Jag gav det chansen men kammade noll.. men borde vara ett reguljärt webbsläpp i början på nästa år?
Jag hittar inte alls detta släpp på systembolagets hemsida?
Någon som vill länka
Samma här! Samma förra året….grrrblev utloggad från sajten när jag skulle bekräfta gå till kassan (för MdT -18)
Wow, grattis!!!!Fick en MdT 18, sannolikt första gången jag lyckats med ett sånt här släpp...
Är väl snudd på samma sannolikhet att få något på sådana här limiterade släpp oavsett hur själva släppet går till. Gillar ju dock webbsläppen mer men gissar att det är Lidby själva som bestämmer detta, lite promotion för deras vinklubb.Jag gav det chansen men kammade noll.. men borde vara ett reguljärt webbsläpp i början på nästa år?